טויוטה חושפת את הדור השישי והחדש של הראב4, הקרוסאובר המצליח של טויוטה שהוא גם זה שלמעשה המציא את קטגוריית הקרוסאוברים. הראב 4 החדש מציג אבולוציה מקיפה לעיצוב של הדגם היוצא ואם זה לא מספיק אז הוא ישווק באירופה בשני סגנונות עיצוב, רגיל או GR SPORT ובשוק האמריקאי נמצא עוד גרסה "קשוחה" יותר בשם ADVENTURE. את הראב 4 החדש אנחנו צפוים לפגוש בישראל במהלך הרבעון הראשון של 2026.
עם 4,594 מ"מ אורך, 1,854 מ"מ רוחב, גובה של 1,701 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,689 מ"מ, עיקר השינוי הוא בעיצוב שכן המידות נותרו כמעט ללא כל שינוי עם כמה מילימטרים לפה או לשם.

הראב4 החדש ישווק כמו בדגם היוצא עם מבחר של יחידות הנעה היברידיות עם הנעה קדמית או כפולה וכן בגרסת פלג-אין מעודכנת שלראשונה תשווק גם בגרסת הנעה קדמית בלבד. דגם הפלאג-אין זכה לסוללה גדולה יותר בקיבולת של 22.7kWh לעומת 18.1kWh בדגם היוצא כך שטווח הנסיעה התארך מ-75 ק"מ למעל ל-100 ק"מ בתקן WLTP האירופי או 80 ק"מ ראליים יותר בתקן EPA האמריקאי.
שדרוג משמעותי נוסף לדגם הפלאג-אין זה מטען פנימי תלת פאזי המאפשר טעינה בהספק של עד 11kW לעומת חד פאזי בדגם היוצא שאפשר טעינה של עד 6.6kW ובפועל עד כ-3.3kW. לצד זה נוספה גם אפשרות לטעינה מהירה DC בהספק של עד 50kW כך שטעינה של 10% עד 80% אורכת רק 30 דקות.

הבסיס לכל מערכות ההנעה ההיברידיות של הראב 4 הוא מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי בגרסה מעודכנת לזו של הדגם היוצא. בגרסת ההנעה הקדמית לדגם הספק משולב של 191 כ"ס, לגרסת ההנעה הכפולה הספק משולב של 181 כ"ס ולגרסת הפלאג-אין הספק משולב של 304 כ"ס עם הנעה כפולה או 268 כ"ס. דגם הפלאג-אין זכה למנוע חשמלי חזק יותר, 204 כ"ס לעומת 180 כ"ס בדגם היוצא, דבר המאפשר לגרסת ההנעה הכפולה נתון 0-100 קמ"ש של 5.8 שניות לעומת 6.0 שניות בדגם היוצא. לא ברור מדוע, וזה לא רק עניין של שיטת מדידה, הגרסאות לשוק האירופי חלשות יותר מאלו של הדגם היוצא וחלשות יותר מהגרסה לשוק האמריקאי, שם לראב4 הייבריד הספקים של 229 כ"ס או 239 כ"ס בהתאם לתצורת ההנעה. בכל מקרה, אלו רק נתונים ראשוניים ונתונים סופיים יעודכנו לקראת תחילת השיווק.

העיצוב החיצוני הוא רק אבולוציה אך זה הפנימי כבר מציג משהו חדש לחלוטין, אך כזה ששומר במידה מסוימת על המראה "הגס" של הדגם היוצא. מצד אחד חלל תא הנוסעים טכנולוגי יותר אך מצד שני טויוטה לא ויתרה על ממשקים פיזיים לשליטה מהירה על המיזוג, השמע, מצבי הנהיגה ועוד, גם השימושיות שודרגה עם תוספת של חללי אחסון בקונסולה המרכזית. מול הנהג נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 כאשר לראשונה בטויוטה ניתן להציג גם את מסך הניווט בלוח המחוונים (על בסיס מפות גוגל).
במרכז הדשבורד נמצא את מערכת המולטימדיה "12.9 החדשה והמתקדמת של טויוטה עם ממשק הניתן לאפיון אישי לצד תפעול קולי, עדכוני OTA, אפליקציה לשליטה מרחוק, הזרמת שירותי מדיה שונים ועוד.

לצד כל אבזור הנוחות נמצא גם את הדור החדש של מערכת הבטיחות T-Mate הכוללת כעת גם ניטור תנועה חוצה מלפנים ומערכת ניטור שטח מת מתקדמת יותר שמעבר להתראה על רכב בשטח מת ומניעת מעבר נתיב כאשר השטח לא פנוי כוללת כעת גם התראה על רכב אחורי שמתקדם במהירות גבוהה מדי במצבים של עמידה ברמזור - לדוגמה. מערכת נוספת היא מעבר נתיב אוטונומי בעת הפעלת האיתות - בזמן השימוש בבקרת השיוט האדפטיבית. שדרוגים נוספים שנמצא זו מערכת חניה אוטומטית שהפעם ניתן להפעלה גם מחוץ לרכב באמצעות האפליקציה למכשיר הסלולרי, מניעה של האצה בלתי רצויה כמו מול קיר בחניון, זיהוי מהיר ונרחב יותר של מכשולים ועצמים בדרך ועוד.