אקורה אינטגרה טייפ S החדשה
אקורה אינטגרה טייפ S
אקורה אינטגרה טייפ S החדשה
אקורה אינטגרה טייפ S

הונדה סיווק טייפ R החדשה, שהושקה ממש לאחרונה כאן בישראל, זוכה לסוג של גרסת פרימיום עם חשיפת של אקורה אינטגרה טייפ S החדשה בשוק האמריקאי. להזכירכם, אקורה (Acura) הוא מותג הפרימיום של הונדה עבור השוק האמריקאי כאשר האינטגרה החדשה שהוצגה אשתקד היא סוג של גרסת פרימיום להונדה סיוויק האצ'בק. 

 

בחזית, לא תופתעו לגלות, נמצא את אותו מנוע 2.0 ליטר טורבו של הטייפ R החדשה המייצר באינטגרה הספק מרבי של 329 כ"ס ומומנט מרבי של 42.8 קג"מ וכן, גם כאן המנוע הזה משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית, עם ראש מתכתי כמובן למוט ההילוכים, והכוח אל הגלגלים הקדמיים עובר דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני. 

 

2023 אקורה אינטגרה טייפ S
אקורה אינטגרה טייפ S.

האינטגרה טייפ S מצוידת במערכת בלימה של ברמבו עם ארבעה בוכנות בקליפרים הקדמיים וצלחות בלימה משני חלקים להפחתת המשקל הבלתי נתמך. בכל הפינות נמצא, חישוקי "19 עם צמיגי מישלין PS4s במידה של 265/30, בולמים אדפטיביים לצד מגוון שדרוגים למערך המתלים והרחבה של מפסק הסרנים מלפנים ומאחור. 

 

כל זה בדיוק כמו בסיוויק טייפ R, מה ששונה כמובן הוא העיצוב החיצוני והייחודי לאינטגרה שזכה בדגם טייפ S לבוסט אגרסיבי במיוחד עם פגושים חדשים, גימור שחור מבריק לגריל הקדמי ניפוח לבתי הגלגלים, ספוילר אחורי מקרבון וכרגיל אצל הונדה, סיומת מוגזמת עם שלוש סופיות פליטה במרכזו של פגוש אחורי ספורטיבי למראה.  הפגוש האחורי. 

 

אקורה אינטגרה טייפ S
אקורה אינטגרה טייפ S.

תא הנוסעים זכה לגלגל הגה בעיטוף אלקנטרה ומושבי ספורט, אך אלו לא דקים ואחוזים כמו בטייפ R ובעוד שבטייפ R נוכל למצוא תצוגה ייעודית לדגם ביצועים בלוח המחוונים, באינטגרה זו אותה תצוגה של הדגם הרגיל ואולי זה עדיף עם תצוגה של שני מחוונים במראה קלאסי נקי וברור. 

 

אקורה עדיין לא חשפה את מחיר הדגם בשוק האמריקאי, אך אם מחירה של הטייפ R עומד שם על החל מ-43 אלף דולר, האינטגרה תהיה קצת יקרה יותר בכמה אלפי דולרים. 

2023 אקורה אינטגרה טייפ S

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 11

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.