סביר להניח שאם לא היינו אומרים לכך כי זו מודל Y שבעה מושבים החדשה הייתם מתקשים להבחין במשהו שונה מהמודל Y הרגילה, אך אם תסתכלו על חלון השליש האחורי, תוכלו בקלות להבחין כי הוא גדול יותר מזה של המודל Y חמישה מושבים הרגילה וניתן להבחין כי גם התקרה מאחור קצת גבוהה יותר.
התמונה הזו, שנחשפה ע"י המשרד לרישום רכב חדש בסין, מציגה את המודל Y L לשוק הסיני שם היא תשווק כגרסת 6 מושבים לדגם אך אותה גרסה תשווק גם מחוץ לסין ועם 7 מושבים. זה המקום להזכיר כי טסלה כבר שיווקה בעבר בשוק האמריקאי, למשך תקופה מסוימת, גרסת 7 מושבים של המודל Y היוצאת אך המבנה האווירודינמי של הדגם עם הגג המשתפל לאחור בחדות הפכו את השורה השלישית ללא מוצלחת או שימושית במיוחד, בטח לא בסטנדרט אמריקאי.

מה ששונה מהותית הפעם זו העובדה שהמודל Y שבעה מושבים החדשה ארוכת וגדולה יותר ממגרסת החמישה מושבים הרגילה ועם אורך של 4,976 מ"מ, רוחב של 1,920 מ"מ, גובה של 1,668 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,040 מ"מ, היא ארוכה יותר ב-186 מ"מ, גבוהה יותר ב- 44 מ"מ ועם תוספת נכבדה במיוחד של 150 מ"מ לבסיס הגלגלים, כך שבזכות המידות הגדולות יותר, משמעותית. טסלה יכולה לשמור על העיצוב האווירודינמי של הדגם אך כעת היא גם תוכל להתקין שורה שלישית שתהיה מרווח ושימושית.
בשוק הסיני לפחות גרסת השבעה/שישה מושבים של המודל Y תשווק עם הנעה כפולה וסוללת NMC, כך שאפשר לצפות לנתוני ביצועים וטווח דומים לאלו של גרסת החמישה מושבים AWD LR, כלומר 0-100 קמ"ש בגזרת ה-5.0 שניות וטווח נסיעה של כ-560 ק"מ.
עכשיו נותר לגלות האם הגרסה הזו תעשה את דרכה גם לאירופה וישראל ואם זה יהיה המצב, זו בהחלט תהיה גרסה מבוקשת של הדגם בשוק המקומי שלנו.