בכנס השנתי למערכות הנעה בקוריאה, יונדאי חשפה מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים חדש בהספק של 106 כ"ס.

החל משנה הבאה , מנועי טורב קטני נפח ליונדאי וקיה

יונדאי וקיה, עורכות בימים אלו את הכנס הבינלאומי למערכות הנעה בקוריאה. בכנס, הנערך בפעם ה-12, יונדאי וקיה חושפות את עתיד מערכות ההנעה שלהן.

 

כמו רוב חברות הרכב, במיוחד אלו האירופאיות, יונדאי וקיה מציגות עתיד של מנועים צנומי נפח, עם הזרקת דלק ישירה הנעזרים במגש טורבו – מנועי T-GDI. בכנס יונדאי הציגה 7 מנועים חדשים/מחודשים כולל 1.0 T-GDI קאפה חדש לחלוטין ו- 1.2 T-GDI קאפה, שישווק כבר בחודשים הראשונים של 2013.

 

כיום, יונדאי וקיה מציעות שתי יחידות הנעה הנעזרות במגדשי טורבו:1.6 T-GDI בהספק של 200 כ"ס המשרת בולוסטר טורבו לדוגמה (184 כ"ס בישראל ובאירופה) ומנוע 2.0 T-GDI בהספק של 274 כ"ס הנמצא באופטימה טורבו המשווקת בארה"ב בלבד.

 

בכנס, יונדאי/קיה הציגו מנוע חדש לחלוטין: 1.0 ליטר קאפה T-GDI שלושה צילינדרים טורבו בהספק של 106 כ"ס ו-14.0 קג"מ. מנוע זה יוצע בחלק מהדגמים במקום מנוע ה-1.4 ליטר של החברה.

 

מנוע נוסף שהוצג כבר בשנה שעברה, הוא מנוע 1.2 ליטר קאפה T-GDI בהספק של 130 כ"ס ו-19.3 קג"מ. מנוע זה יחליף בהדרגה את מנועי ה-1.6 ליטר האטמוספריים ויוצע בדגמי הסופרמיני והמשפחתיות של החברות, כבר בחודשים הראשונים של 2013.

 

בנוסף למנעים אלו, יונדאי/קיה, שהן מיצרניות הרכב היחידות בעולם המפחתות באופן עצמאי מלא את תיבות ההילוכים שלהן, מציגות תיבת הילוכים CVT רציפה חדשה המשולבת במערכת עצור/סע (ISG) שתוצע בדגמים הקטנים של החברה והמשרתת כבר כיום את הפיקנטו בקוריאה, שם תיבת ההילוכים הזו מציעה שיפור של כ-7% בצריכת הדלק לעומת התיבה הרגילה.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.