כשנה לאחר שהחלה בשיווק של פורשה מקאן החשמלי, פורשה מציגה את הגרסה לחובבי נהיגה של הדגם - המקאן GTS. דגמי ה- GTS של פורשה מתאפיינים בכיול חד יותר לטובת חוויית נהיגה ספורטיבית יותר, אלו לא הדגמים הכי חזקים או מהירים אך הם בהחלט מהיותר מהנים לנהיגה בהיצע גרסאות הדגמים הרחב של פורשה.
המקאן GTS נכנס למרווח בין המקאן 4S למקאן טורבו, גם מבחינת מחיר וביצועי מערכת הנעה. המנוע האחורי כאן נלקח מהמקאן טורבו הבכיר יותר ועם המנוע הקדמי לדגם הספק מרבי משולב של 516 כ"ס. זה נתון זהה לנתון של המקאן 4S (במצב בוסט) אך למקאן GTS מצב בוסט שמעלה את ההספק המרבי ל-571 כ"ס ואת המומנט המרבי ל-97.3 קג"מ, בעת שימוש בבקרת יציאה מהמקום, וזה מה שמאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.8 שניות, 0-200 קמ"ש ב-13.3 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. לשם התזכורת, למקאן 4S נתון 0-100 קמ"ש של 4.1 שניות ולמקאן טורבו נתון של 3.3 שניות.

הסוללה כאן היא אותה סוללת 100kWh של שאר גרסאות המקאן והיא מאפשרת לדגם GTS להשיג טווח נסיעה של 586 ק"מ. טעינה מהירה אפשרית עד להספק של 270kW כך שטעינה של 10% עד 80% אורכת כ-21 דקות.

המקאן GTS מצויד בדיפרנציאל אחורי מוגבלת החלקה נשלט אלקטרונית, מתלי אוויר עם כיול ייעודי והנמכת מרכב של 10 מ"מ, מוטות מייצבים קשיחים יותר וכיול ייחודי למערכות בקרת המשיכה והיציבות. הדגם מצויד כסטנדרט בחבילת ספורט-כרונו ולקוחות הדגם יוכלו להוסיף גם מערכת היגוי אחורית לעוד חידוד של הניהוג.