מאזדה תחשוף את הקרוסאובר הקומפקטי CX-5 בתערוכת פרנקפורט הקרובה, אשר משלב לראשונה את כל טכנולוגיית SkyActiv החדשה של מאזדה.

מאזדה CX-5

מאזדה, בעיקר לאחר שנפרדה מפורד, יודעת שהיא חייבת להגדיל את היצע הדגמים שלה בכדי לשרוד, לגדול ולהתחרות. זו אחת הסיבות שמאזדה מציגה תחת מטריית הטכנולוגיה בשם SkyActiv, מנועים חדשים, תיבת 6 הילוכים חדשה והחלק החשוב ביותר אלו השלדות החדשות שהן לא רק קלות יותר וחזקות יותר אלה מודולריות ולכן יאפשרו למאזדה להציג דגמים חדשים נוספים על בסיס אותה הפלטפורמה.

פרסומת יונדאי וניו

 

מאזדה CX-5 החדש, הקרוסאובר הקומפקטי של מאזדה שיתחרה ברכבים כמו יונדאי ix35, או פולקסווגן טיגואן, מאגד בתוכו את כל מה שיש לטכנולוגיית SkyActiv של מאזדה. ה- CX-5 יצויד בשתי יחידות הנעה, מנוע ה-2.0 Sky-G עם הספק של 163 כ"ס ב-6000 סל"ד ומומנט של 21.4 קג"מ המתקבל ב-4000 סל"ד ומנוע ה-2.2 טורבו דיזל (עם שני מגדשים) Sky-D בהספק של 173 כ"ס ומומנט של 40.9 קג"מ המתקבל בין 2000 סל"ד ל-5200 סל"ד.מנוע הזידל יוצע גם בהספק מופחת של 150 כ"ס.

עוד על מנועי Sky של מאזדה

mazda_cx-5_1
mazda_cx-5_1
mazda_cx-5_2
mazda_cx-5_2
mazda_cx-5_3
mazda_cx-5_3
mazda_cx-5_4
mazda_cx-5_4
mazda-cx-5_2011_action_02__jpg300
mazda-cx-5_2011_action_02__jpg300
mazda-cx-5_2011_action_03__jpg300
mazda-cx-5_2011_action_03__jpg300
mazda-cx-5_2011_interior_01__jpg300
mazda-cx-5_2011_interior_01__jpg300
mazda-cx-5_2011_interior_01__jpg3001
mazda-cx-5_2011_interior_01__jpg3001
0_116915l
0_116915l
0_186859l
0_186859l
0_224763l
0_224763l
0_451012l
0_451012l
0_825878l
0_825878l
102924l
102924l
104220l
104220l
261700l
261700l
304615l
304615l
532795l
532795l
772813l
772813l
807757l
807757l
908018l
908018l
0_116915l
0_116915l
0_186859l
0_186859l
0_224763l
0_224763l
0_451012l
0_451012l
0_825878l
0_825878l
102924l
102924l
104220l
104220l
261700l
261700l
304615l
304615l
532795l
532795l
772813l
772813l
807757l
807757l
908018l
908018l
cx-5_2011_alum_action_21__jpg72
cx-5_2011_alum_action_21__jpg72
cx-5_2011_alum_action_22__jpg72
cx-5_2011_alum_action_22__jpg72
cx-5_2011_alum_action_24__jpg72
cx-5_2011_alum_action_24__jpg72
cx-5_2011_alum_still_28__jpg72
cx-5_2011_alum_still_28__jpg72
cx-5_2011_alum_still_30__jpg72
cx-5_2011_alum_still_30__jpg72
cx-5_2011_boot_int_12__jpg72
cx-5_2011_boot_int_12__jpg72
cx-5_2011_details_01__jpg72
cx-5_2011_details_01__jpg72
cx-5_2011_details_04__jpg72
cx-5_2011_details_04__jpg72
cx-5_2011_details_08__jpg72
cx-5_2011_details_08__jpg72
cx-5_2011_details_09__jpg72
cx-5_2011_details_09__jpg72
cx-5_2011_details_10__jpg72
cx-5_2011_details_10__jpg72
cx-5_2011_int_04__jpg72
cx-5_2011_int_04__jpg72
cx-5_2011_int_07__jpg72
cx-5_2011_int_07__jpg72
cx-5_2011_int_15__jpg72
cx-5_2011_int_15__jpg72
cx-5_2011_int_16__jpg72
cx-5_2011_int_16__jpg72
cx-5_2011_int_20__jpg72
cx-5_2011_int_20__jpg72
cx-5_2011_skyblue_action_09__jpg72
cx-5_2011_skyblue_action_09__jpg72
cx-5_2011_skyblue_action_17__jpg72
cx-5_2011_skyblue_action_17__jpg72
cx-5_2011_skyblue_action_20__jpg72
cx-5_2011_skyblue_action_20__jpg72
cx-5_2011_skyblue_still_20__jpg72
cx-5_2011_skyblue_still_20__jpg72
cx-5_2011_skyblue_still_21__jpg72
cx-5_2011_skyblue_still_21__jpg72
cx-5_2011_skyblue_still_22__jpg72
cx-5_2011_skyblue_still_22__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_01__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_01__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_02__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_02__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_03__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_03__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_05__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_05__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_13__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_13__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_14__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_14__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_15__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_15__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_16__jpg72
cx-5_2011_zealred_action_16__jpg72
cx-5_2011_zealred_still_16__jpg72
cx-5_2011_zealred_still_16__jpg72
cx-5_2011_zealred_still_18__jpg72
cx-5_2011_zealred_still_18__jpg72
cx-5_2011_zealred_still_19__jpg72
cx-5_2011_zealred_still_19__jpg72
cx-5_int_3__jpg72
cx-5_int_3__jpg72
cx-5_int_at_6__jpg72
cx-5_int_at_6__jpg72
cx-5_int_door_4__jpg72
cx-5_int_door_4__jpg72
cx-5_int_meter_3__jpg72
cx-5_int_meter_3__jpg72
cx-5_meter1__jpg72
cx-5_meter1__jpg72
cx-5_storage-box__jpg72
cx-5_storage-box__jpg72
cx-5_tonneau-cover__jpg72
cx-5_tonneau-cover__jpg72

 

המנועים ישודכו לתיבת הילוכים ידנית (חדשה) או לתיבת שישה הילוכים חדשה עם טכנולוגיית SkyActiv אשר לפי מאזדה היא חלקה יותר ומהירה יותר בפעולתה מתיבת הילוכים כפולת מצמדים. מאזדה CX-5 יציע פליטת מזהמים וצריכת דלק נמוכה נמוכה ביותר ביחס למתחרות המוערכים בכ-16 ק"מ לליטר עבור מנוע הבנזין ו-19 ק"מ לליטר בגרסת הדיזל.

 

בתחום הביצועים, יציע ה-CX-5 ביצועים שלא נופלים מהמתחרים המצוידים במנועי טורבו עם כ-9 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש עבור מנוע הבנזין וכ-8.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 206 קמ"ש עבור דגם הדיזל. מנוע הבנזין יוצע עם הנעה קדמית בלבד ומנוע הדיזל עם הנעה כפולה בלבד.

 

הקרוסאובר CX-5 הוא הדגם הראשון של מאזדה המציג בגרסת ייצור את שפת העיצוב החדשה של מאזדה ה- “קודו" שפירושה ביפנית "הנשמה של התנועה" . ה-CX-5 מבוסס על הקונספט מינאגי אליו נחשפנו בתערוכת ז'נבה האחרונה בתחילת השנה.

 

מאזדה CX-5 ישווק בישראל בתחילת 2012 ויהיה הדגם הראשון של מאזדה אשר יציג את טכנולוגיית ה-SkyActiv בישראל. בהמשך 2012 תוצע מאזדה 2 עם מנוע 1.3 Sky וכן מאזדה 3 שעברה מתיחת פנים ובתערוכת פרנקפורט נחפש לראשוונה למנוע החדש שלה בטכנולוגיית SkyActiv.

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/r0LGA2pPMXo?rel=0{/iframe}

 

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/i4qytbaf6wo?rel=0{/iframe}

 

טכונלוגיית SkyActiv:

{iframe width="576" hight="350"}http://www.youtube.com/embed/UNRRJxjMisg?rel=0{/iframe}

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.