2019 טויוטה קורולה האצ׳בק החדשה
טויוטה קורולה האצ׳בק החדשה.
2019 טויוטה קורולה האצ׳בק החדשה
טויוטה קורולה האצ׳בק החדשה.

דגמי הקורולה האצ׳בק וסטיישן TS, המחליפים את דגמי האוריס, ישווקו בקרוב בישראל בדגם היברידי 1.8 ליטר עם צריכת דלק של 30.3 ק״מ לליטר.

 

במקביל להשקתה של טויוטה קורולה סדאן 2019 החדשה בישראל, יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, חושפת את המחירון של גרסאות ההאצ׳בק והסטיישן (TS) של הקורולה החדשה - הדגמים המחליפים את האוריס. שני הדגמים ישווקו בישראל לקראת חודש אפריל הקרוב.

 

קורולה האצ׳בק - מחירון:

האצ׳בק EXCITE אוטו׳ - 134,900 ₪

האצ׳בק EXCITEֿ+ אוטו׳ - 139,900 ₪

קורולה סטיישן - מחירון:

סטיישן SPACE אוטו׳ - 134,900 ₪

סטיישן SPACE + אוטו׳ - 136,900 ₪

 

2019 טויוטה קורולה סטיישן
טויוטה קורולה סטיישן.

יוניון מוטורס עדיין לא חושפת את המפרט של הדגמים, אך שני הדגמים ישווקו בגרסה היברידית בלבד 1.8 ליטר 122 כ״ס המספיקה לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.9 שניות בהאצ׳בק או 11.1 שניות בסטיישן, למהירות מרבית של 180 קמ״ש ולצריכת דלק משולבת של 30.3 ק״מ לליטר בתקן NEDC או 23.3 ק״מ לליטר בתקן WLTP החדש.

 

כמו דגם הסדאן, גם הקורולה האצ׳בק וסטיישן מבוססת על פלטפורמת GA-C עם שיפור משמעותי של 60% בהתנגדות לפיתול, מתלה אחורי בתצורת רב חיבורי ושיפור בתחומים של בידוד הרעשים והרעידות החודרים לתא הנוסעים.

 

טויוטה קורולה החדשה תא הנוסעים
שפע של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מספר מערכות חדשות.

שיפור משמעותי נרשם במרווח לנוסעים בשתי תצורות המרכב בזכות גידול משמעותי במידת בבסיס הגלגלים והאורך. הקורולה האצ׳בק זכתה לתוספת משמעותית של 94 מ״מ לאורך ו-40 מ״מ לבסיס הגלגלים (2,640 מ״מ) והקורולה סטיישן זכתה לתוספת של 40 מ״מ לאורך ותוספת משמעותית במיוחד של 100 מ״מ לבסיס הגלגלים (2,700 מ״מ).

שני הדגמים יצוידו כסטנדרט במערכת הבטיחות המתקדמת Toyota Safety Sense 2.0 הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב, מערכת סיוע לשמירה על מרכז הנתיב אור גובה אוטומטי ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.