אופל תציג בין השנים 2013-2016 סדרת מנועים חדשה (דיזל ובנזין) בנפחים של 1.0 ליטר עד 1.6 ליטר העומדים בתקן אירו 6.

אופל קורסה OPC

אופל, תחת המטרייה של ג'נרל מוטורס אירופה, תחל לצייד את מכוניותיה, החל משנת 2013 ,בסדרת מנועים חדשה וחסכונית (בנזין ודיזל) תוך מעבר למנועים מוגדשים קטני נפח העומדים בתקן אירו 6 אשר יכנס לתוקפו בספטמבר 2014.

 

בתחום מנועי הבנזין, יוצגו שתי סדרות מנועים: סדרת המנועים הראשונה תקרא SGE “מנועי בנזין קטנים" בנפחים של בין 1.0-1.4 ליטר, אשר תשרת את בעיקר את הדגמים הקטנים והמשפחתיים של אופל או עבור הגרסאות החסכוניות של הדגמים הגדולים יותר, כפי שכיום משמש מנוע ה-1.4 טורבו 140 כ"ס את דגם הבסיס של האינסיגניה. סדרת מנועים נוספת בהספקים הצפויים להגיע עד ל-200 כ"ס, תוצג עם משפחת מנועי ה- MGE “ מנועי בנזין בינוניים" אשר כולם יתבססו על יחידה בנפח של 1.6 ליטר טורבו.

 

בתחום מנועי הדיזל תוצג החל מ-2013 משפחת מנועי MDE, אשר תתבסס על יחידה בנפח 1.6 ליטר טורבו בהספקים של בין 100-140 כ"ס אשר תחליף את מנוע ה-1.3CTDI וכן את מנוע ה-1.7CTDI. ב-2015 תחשוף אופל את מנוע ה-2.0CTDI בהספק של כ-200 כ"ס ובתקן אירו 6.

 

משפחת המנועים MGE,SGE ו-MDE, תיוצר במפעל המנועים של ג'נרל מוטורס בהונגריה עם קיבולת ייצור של 500,000 יחידות. מנוע ה-1.0 ליטר יהיה בעל שלושה צילינדרים וישרת את אופל אדם, העירונית החדשה של אופל (3 דלתות), הצפויה להיחשף בתערוכת פריז באפריל 2012.

תגיות: אופל
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.