לאחר שחשפה בתחילת השנה את דגמי 2025 המחודשים של האניאק החשמלי, סקודה חושפת כעת את גרסת הקצה הספורטיבית של הדגם - האניאק RS החדש. למעט העיצוב החדש וסוללה קצת גדולה יותר, יחידת ההנעה נותרה ללא שינוי לעומת הדגם היוצא.
עם שני מנועים חשמליים בהספק משולב של 340 כ"ס ומומנט מרבי של 56 קג"מ, לאניאק RS החדש נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.4 שניות (שיפור של 0.1 ש') והמהירות המרבית נותרה על 180 קמ"ש. אלו אותם נתונים שתוכלו לקבל גם באלרוק RS הקטן יותר.

סוללה מעודכנת בקיבולת קצת גדולה יותר, 79kWh נטו לעומת 77kWh נטו בדגם היוצא, מאפשרת לדגם טווח נסיעה של קצת מעל ל-560 ק"מ באניאק RS וקצת מעל ל-570 ק"מ באניאק קופה RS - נתונים מדויקים יותר יוצגו לקראת תחילת השיווק בהמשך השנה. הטעינה המהירה שודרגה ל-185kW במקום 175kW כך שטעינה של 10% עד 80% עומדת על 26 דקות. טעינה ביתית נותרה על 11kW כך שטעינה מלאה אורכת כ-8.5 שעות.

על בסיס העיצוב המעודכן של דגמי 2025 של האניאק סקודה הלבישה את האניאק RS במדים ספורטיביים כאשר לרוכשים ישנה אפשרות לשדרג את חישוקי ה- "20 הסטנדרטיים לחישוקי "21. האניאק RS מצויד בנוסף בבולמים אדפטיביים DCC עם הנמכת מרכב של 15 מ"מ מלפנים ו-10 מ"מ מאחור, מערכת בלימה משודרגת, כיול ספורטיבי יותר ועוד. סקודה מדווחת כי הבולמים עודכנו ומאפשרים טווח רחב יותר של דרגות קשיחות לבחירת הנהג.
חלל תא הנוסעים לא השתנה במיוחד אך עם דגמי 2025 של האניאק RS הרוכשים יוכלו לבחור מבין שתי רמות גימור שונות, RS Lounge עם מושבים בריפוד עור משולב באלקנטרה או RS Suite עם ריפודי עור ולצד זה ישנם עוד ניואנסים שונים בגימור בין שתי רמות הגימור.

כמו בשאר דגמי האניאק גם כאן נמצא מולטימדיה "13, לוח מחוונים דיגיטלי "5, מערכת שמע מבית CANTON עם 12 רמקולים, אופציה לתצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה ועוד.