ניאו הקשיבה לביקורת של הלקוחות שלה ועבור דגמי 2025 של ה- ET5 היא העניקה לדגם מקצה שדרוגים שנועד לשפר את חווית השימוש והנסיעה בדגם. בשוק הסיני הדגם המעודכן כבר זמין לרכישה, לישראל ואירופה זה יקרה כנראה רק בהמשך השנה/תחילת השנה הבאה.
כן, יש גם קצת שינויים ויזואליים כמו חתימת תאורה קדמית בולטת יותר, עיצוב קצת שונה לפגוש הקדמי באזור הפנסים הראשיים (בטכנולוגיה עדכנית) וכונס האוויר התחתון ויש גם עיצוב חדש לפגוש האחורי ולחישוקי הגלגלים. טוב, אז זה אמנם יותר "מקצת שינויים" אך זה לא שינוי עיצובי של ממש אלא פשוט ליטוש לעיצוב המוצלח והנאה של הדגם.

אחת התלונות של לקוחות הדגם הייתה על קשיחות המתלים שאמנם סייעו לציור תחושה דינאמית אך פגמו בנוחות הנסיעה על כל מה שהוא לא כביש חלק. בזה ניאו טיפלה (ושדרגה משמעותית) באמצעות התקנה של בולמים אדפטיביים עם שיכוך רציף שגם עושים שימוש במצלמה הקדמית ובמערכת הניווט כדי להתאים את רמת השיכוך/קשיחות מראש.
מעבר לכיול הבולמים המשתנה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר או בחירה מבין מספר דרגות קשיחות שונות אותן קבע היצרן, לנהג ישנה כעת אפשרות לקבוע באופן עצמאי את רמת השיכוך של הבולמים באופן נפרד לתנועת הדחיסה או ההתפשטות של הבולם וניתן לעשות זאת בנפרד לבולמים מלפנים ומאחור - זו רמת תחכום שתתקשו למצוא ברכבים שהם לא רכבי מסלול עם קוילאובר מתקדמים. לא רק הבולמים הוחלפו, כלל חלקי המתלה עודכנו או הוחלפו, כולל קפיצים, מוטות מייצבים, תותבים, זוויות מתלה ועוד.

בחלל תא הנוסעים נמצא מגוון רחב של שינויים ועדכונים, החל ממסך מרכזי חדש בגודל "15.6 במקום "12.8 בדגם היוצא, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 עם מסגרת חדשה, העברת בורר ההילוכים למוט לצד ההגה (במקום זה של המגבים שמשולב כעת במוט האיתות), גלגל הגה מעודכן, מערכת שמע מעודכנת עם 23 רמקולים, תאורת אווירה עשירה יותר, מראה מרכזית דיגיטלית ועד לעיצוב חדש של הקונסולה המרכזית הכוללת כעת משטח טעינה כפול 2X50W. שדרוג משמעותי נוסף הוא תוספת של תצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה המדמה מסך "18.8. לצד זה ניאו מדווחת על שינויים שבוצעו במושבים מלפנים ומאחור לטובת שיפור הנוחות, כולל תמיכה משופרת לירכיים במושב האחורי באמצעות הארכת בסיס המושב ב-7.5 ס"מ, התקנה של סופגים חדשים במושבים ושיפור מערכת החימום/אוורור והעיסוי במושבים.

קצת פחות רלוונטי לשוק ההאירופאי או זה המקומי שלנו שכן הרגולציה עדיין מגבילה פעולה של מערכות נהיגה אוטונומיות, אך ניאו התקינה בדגם את שבב NX9031 החדש שלה בעל יכולות עיבוד גבוהות יותר המשפרות את יכולות הנהיגה האוטונומיות של הדגם ואת פעולת מערכות הבטיחות השונות. בחודש יולי הקרוב לקוחות הדגם (בסין) יזכו לעדכון OTA שיאפשר נהיגה אוטונומית מנקודה לנקודה כאשר השבב החדש בשילוב עם 29 חיישנים שונים יאפשר פעולה גם בתנאים מאתגרים של מזג אוויר וראות.

תחום בו אין שינוי הוא תחום ההנעה כך שה- ET5 ממשיכה עם הנעה כפולה בהספק של 490 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-4.0 שניות) ואפשרות בחירה בין סוללת 75kWh או 100kWh. כבעבר, לקוחות הדגם יוכלו לבחור בין רכישה מלאה לבין רכישה בתצורה של השכרת סוללה עם חבילת שימוש בעמדות החלפת סוללה של החברה.