2023 סובארו אימפרזה החדשה
סובארו אימפרזה החדשה.
2023 סובארו אימפרזה החדשה
סובארו אימפרזה החדשה.

סובארו חושפת במסגרת תערוכת לוס אנג'לס את האימפרזה 2023 החדשה, דור שישי למשפחתית של סובארו שהפעם, תשווק רק במרכב חמש דלתות אצ'בק וללא דגם סדאן מסורתי, כך לפחות בשוק האמריקאי שהוא אחד משוקי היעד העיקריים של הדגם.

 

האימפרזה החדשה תשווק בשוק האמריקאי עם מבחר של שני מנועים, מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי בהספק מרבי של 152 כ"ס ומומנט מרבי של 20 קג"מ או מנוע 2.5 ליטר אטמוספרי בהספק מרבי של 182 כ"ס ומומנט מרבי של 24.6 קג"מ. מנוע ה-2.0 ליטר משווק ברמת הגימור הבסיסית או ספורט (הדגם בצבע כחול) ומנוע ה-2.5 ליטר משווק עם האימפרזה RS בלבד (הדגם בצבע אדום). 

 

2023 סובארו אימפרזה החדשה
סובארו אימפרזה החדשה - האצ'בק בלבד.

בשני המקרים המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה Lineartronic CVT כאשר דגם RS זוכה בנוסף לתפעול ידני של 8 יחסי העברה באמצעות מנופים על גלגל ההגה. כמובן שכל הדגמים משווקים כסטנדרט גם עם מערכת ההנעה הכפולה המפורסמת של סובארו שלפי החברה זכתה למגוון שדרוגים באימפרזה החדשה לטובת תגובה מהירה יותר וניהוג חד יותר.  

 

רמות הגימור ספורט ו-RS כוללת בנוסף בורר מצבי נהיגה SI-Drive, חישוקי "18 וכיול ספורטיבי יותר למתלים. סובארו מציינת כי הדגמים זכו לגרסה של מערכת ההיגוי של דגם הביצועים WRX המבטיחה תחושה טבעית יותר יחסית למערכת עם תגבור חשמלי לצד תגובה מהירה יותר לפקודת היגוי. 

 

סובארו אימפרזה החדשה 2023
זהה למוכר לנו מהקרוסטרק החדש.

האימפרזה החדשה, כמו זו היוצאת, מבוססת על הפלטפורמה הגלובלית של החברה שלמעט הסולטרה החשמלי, משרתת כיום את כל דגמי החברה. לפי סובארו מדובר בגרסה מעודכנת של הפלטפורמה עם התנגדות לפיתול גבוהה יותר ב-10% מזו של הדגם היוצא. לאימפרזה החדשה האצ'בק אורך של 4,475 מ"מ, רוחב של 1,780 מ"מ, גובה של 1,480 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,670 מ"מ, זהה בגודלה לדגם היוצא. 

 

2023 סובארו אימפרזה החדשה
מנועי 2.0 ליטר או 2.5 ליטר וכיול ספורטיבי יותר בדגמי ספורט ו-RS.

תא הנוסעים, כצפוי, זהה למה שפגשנו מוקדם יותר השנה בקרוסטרק החדש ובסובארו מבטיחים כי הוא שקט יותר וגם נוח יותר, בזכות תכנון מחדש למושבים. במרכז הדשבורד נמצא את מערכת המולטימדיה העדכנית של החברה עם מסך מגע "11.6 וחיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. על מסגרת המסך המרכזי נמצא כפתורים לשליטה על בקרת האקלים והשמע. למרות שחלק מדגמי החברה כבר עברו ללוח מחוונים דיגיטלי, האימפרזה, כמו הקרוסטרק, ממשיכה עם לוח מחוונים אנלוגי. 

 

 

באמצעות שירות STARLINK, לקוחות הרכב יהנו גם מאפליקציה לרכב המאפשרת, בין היתר, נעילה/פתיחה מרחוק של הרכב, התראה על ניסיון פריצה, התראה במקרה של תאונה, התראה על טיפול קרוב או תקלה ועוד. 

 

סובארו אימפרזה החדשה 2023
סובארו אימפרזה החדשה (דגם ספורט).

האימפרזה החדשה מצוידת בדור העדכני ביותר של מערכת הבטיחות EyeSight של סובארו המציעה זיהוי מהיר ומוקדם יותר, בטווח רחב יותר ובפעולה שתרגיש טבעית יותר לנהג - "כמו נהג אנושי". התגובה של מערכת הבלימה האוטונומית תהיה מדויקת ומהירה יותר תודות לשימוש במגבר בלם חשמלי במקום מכני. המערכת כוללת בלימה אוטונומית עם תמיכה בפניה בצומת, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ותיקוני היגוי, בלימה אוטונומית בנסיעה לאחור, אור גבוה אוטומטי, מערכת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 24

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.