2020 פורשה 911 טורבו S החדשה
פורשה 911 טורבו S החדשה.
2020 פורשה 911 טורבו S החדשה
פורשה 911 טורבו S החדשה.

פורשה חשפה היום (ג') בשטוטגרט את ה-911 טורבו S החדשה, דגם הקצה, החזק והמהיר ביותר, של ה-911 החדשה (992) לפני שמכניסים למשוואה את דגמי ה- GT הייחודיים שיוצגו בהמשך.

ה-911 טורבו S שומרת עם מנוע ה-3.8 ליטר שישה צילינדרים טורבו של הדגם היוצא, אך עם שפע של שיפורים, כולל שימוש בשני מגדשי טורבו VTG ומערכת הזרקת דלק חדשה, לדגם החדש הספק מרבי של 650 כ"ס ב-6,750 סל"ד, תוספת של 60 כ"ס לעומת דגם הטורבו היוצא, ומומנט מרבי אדיר של 81.5 קג"מ המתקבל בין 2,500 ל-4,000 סל"ד, תוספת של 5 קג"מ.

 

פורשה 911 טורבו S החדשה
גם בדגם קבריו.

משודך לתיבת ה-8 הילוכים PDK כפולת המצמדים החדשה וכמובן למערכת הנעה כפולה כמו בכל דגמי הטורבו האחרונים, המנוע הזה מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.7 שניות שהם שיפור של 0.2 שניות מהדגם היוצא (2.8 שניות בקבריולט), 0-200 קמ"ש בזמן של 8.9 שניות ותאוצת ביניים 80-120 קמ"ש של 1.6 שניות. המהירות המרבית בדגם עומדת על 330 קמ"ש.

 

2020 פורשה 911 טורבו S
פורשה 911 טורבו S החדשה.

כמו תמיד, גם ה-911 טורבו S החדשה זוכה במפסק סרנים רחב יותר משאר דגמי ה-911 מה שמעניק לדגם את המראה האייקוני של בתי גלגלים תפוחים מאחור - המאפשרים להוסיף כונסי אוויר גדולים עבור מגדשי הטורבו. מפסק הרסנים רחב יותר גם לעומת דגם הטורבו היוצא (42 מ"מ מלפנים ו-10 מ"מ מאחור) וכל זה מאפשר לדגם להשיג יציבות כיוונית גבוהה יותר במהירויות גבוהות ויכולות דינאמיות משופרות. לראשונה, פורשה 911 טורבו מצוידת בחישוקי גלגלים במידות שונות לפנים/אחור - "20 עם צמיגים במידות של 255/35 מלפנים ו-"21 עם צמיגים במידות של 315/30 מאחור.

 

2020 פורשה 911 טורבו S החדשה
911 טורבו S החדשה.

המערכת האווירודינמית האדפטיבית בדגם כוללת עתה מדפי אוורור נשלטים מלפנים, והכנף האחורית הגדולה מאחור עוצבה מחדש לטובת הגברה של כוח ההצמדה במהירויות גבוהות - שיפור של 15% בכוח ההצמדה לפי פורשה.

 

פורשה 911 טורבו S
קליפרים עם 10 בוכנות.

רכב מהיר חייב גם לעצור מהר ועל עוצמת הבלימה אחראית מערכת בלימה חדשה עם צלחות בילום קרמיות וקליפרים קדמיים עם לא פחות מ-10 בוכנות. בחירה מערכת ניהול המתלים האקטיבית PASM תאפשר הנמכת מרכב של 10 מ"מ.

 

2020 פורשה 911 טורבו S החדשה
911 טורבו S.

תא הנוסעים של דגמי הטורבו זכה לנגיעות עיצוב ייחודיות אבל כרגיל בפורשה, רשימת האופציות, שילובי החומרים, הצבעים והגימורים כל כך ארוכה שזה לא ממש משנה מה אתם רואים בתמונות אלא ובעיקר מה עומק הכיס שלכם כי בפורשה, תוספות ושדרוגים זה אף פעם לא עניין זול. כסטנדרט הדגם מצויד בגלגל הגה GT ספורט, מולטימדיה "10.1, חבילת ספורט כרונו, מושבי ספורט חשמליים, מערכת שמע של BOSE, תפירה ייחודית למושבים כמחווה ל-911 טורבו הראשונה (Type 930) ועוד.

2020 פורשה 911 טורבו S מחירון:

911 טורבו S - החל מ- 1,695,000 ₪ 

911 טורבו S קבריולט - החל מ- 1,795,000 ₪ 

רכבים ראשונים יגיעו ארצה בחודש אפריל/מאי השנה .

 

תגיות: פורשה 911
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.