פיג'ו ודונגפנג חושפת לראשונה את ה-308 סדאן החדשה עבור השוק הסיני. 

2016 פיג'ו 308 סדאן החדשה
פיג'ו חושפת את ה-308 סדאן החדשה עבור השוק הסיני.

פיג'ו חשפה היום (ב') בתערוכת בייג'ין את ה-308 סדאן החדשה, אותה היא תייצר בסין עם השותפה המקומית שלה דונגפנג. נכון לעכשיו, ה-308 סדאן החדשה מיועדת לשוק הסיני בלבד.

 

בניגוד לדגמי ה-308 (או 307) סדאן הקודמים שלרוב הוצגו רק לאחר החלפת דגם ההאצ'בק, כלומר עשו שימוש במכלולים מיושנים, בעיקר בכדי להוזיל עלויות, ה-308 סדאן החדשה מבוססת על ה-308 האצ'בק העדכנית, כולל שימוש בפלטפורמת EMP2 החדשה של פיג'ו. כדגם המיועד למדינה חובבת מכוניות סדאן גדולות, ניתן לצפות כי בסיס הגלגלים של הדגם זהה באורכו לבסיס הגלגלים של ה-308 SW, כלומר 2.73 מטר.

 

בלא מעט מקרים, המעבר ממרכב האצ'בק חמש דלתות למרכב סדאן ארבע דלתות מסתיים בעיצוב גמלוני, אך זה לא המקרה עם ה-308 סדאן החדשה שזכתה לעיצוב הרמוני עם פרופורציות סדאן נכונות והתאוצה הסופית היא מכונית נאה למדי, כזו שהיינו שמחים לפגוש על כבישי ארצנו.

 

2016 פיג'ו 308 סדאן החדשה
עיצוב סדאן נאה ומודרני המבוסס על פלטפורמת EMP2.

 

פיג'ו עדיין לא חשפה את תא הנוסעים של הדגם, את זה היא תעשה רק לקראת השקת הדגם בהמשך השנה, אך אנחנו מצפים לפגוש את אותו תא נוסעים המוכר לנו מה-308 האצ'בק. פיג'ו גם לא חשפה עדיין את היצע המנועים של הדגם, אך גם כאן אנחנו מצפים לפגוש את אותם המנועים המשווקים עם גרסת ההאצ'בק של הדגם (גם בסין), כלומר 1.2 ו-1.6 ליטר טורבו.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.