תא הנוסעים של אודי Q6 e-tron
תא הנוסעים של אודי Q6 e-tron.
תא הנוסעים של אודי Q6 e-tron
תא הנוסעים של אודי Q6 e-tron.

לאחר שחשפה את העיצוב החיצוני ואת יחידות ההנעה שנפגוש בדגם, אודי חושפת לראשונה את תא הנוסעים של Q6 e-tron, הקרוסאובר החשמלי החדש של אודי שייכנס בין ה- Q4 e-tron הקטן יותר ל- Q8 e-tron הבכיר. אודי Q6 e-tron הוא הדגם הראשון של אודי להתבסס על פלטפורמת PPE הייעודית להנעה חשמלית, פלטפורמה שפותחה במשותף עם פורשה ותשרת בקרוב את הדגם המקביל של פורשה - המקאן החשמלי. 

 

המעצבים של אודי ללא ספק התאהבו בשנים האחרונות ברעיון של עיצוב מרובה משטחים, חומרים, צבעים וזוויות וזו הסיבה שלמרות שיש פחות כפתורים ויותר מסכים התחושה היא של עומס ויזואלי על העין הצופה, במיוחד בגרסה הבהירה יותר של תא הנוסעים. דרך אגב, תא הנוסעים הכהה מציג את רמת הגימור S ליין הספורטיבית. 

 

מול הנהג פרוס מסך פנורמי המשלב שני מסכים, האחד בגודל של "11.9 עבור לוח המחוונים והשני בגודל של "14.5 עבור מערכת המולטימדיה המתקדמת של הדגם, מערכת חדשה באודי המבוססת על אנדרואיד אוטומוטיב כך שהמערכת מציעה סייען קולי מתקדם שלומד עם הזמן את הרגלי הנהג, ניווט גוגל, חנות אפליקציות, עדכוני OTA ועוד. אם תרצו, תוכלו להוסיף כאופציה גם מסך "10.9 עבור הנוסע בטכנולוגיה המונעת מהנהג לצפות בנעשה במסך זה כך שהנוסע יכול לצפות גם בסרטים בזמן נסיעה. 

 

אודי Q6 e-tron תא הנוסעים
צמד מסכים בגודל של 11.9 ו-14.5 אינץ'.

אודי ציידה את הדגם במערכת תצוגה עילית מתקדמת בטכנולוגיית מציאות רבודה המסוגלת להקרין גרפיקה המדמה תצוגה במרחק של עד 200 מטר מהרכב - טכנולוגיה שהוצגה לראשונה באודי Q4 e-tron. תאורת האווירה המקיפה את חלקו העליון של תא הנוסעים לוקחת גם היא חלק בויזואליזציה של פעולות שונות, כגון איתות, טעינה התראות של מערכות הבטיחות ועוד. 

 

Q6 e-tron תא הנוסעים
רמת גימור S ליין.

גלגל ההגה הגיע ישירות מאודי Q4 e-tron אך בדגם Q6 e-tron בחרו להחליף עוד כפתורים במשטחי מגע כך שעל משענת דלת הנהג נמצא ממשק די גדול המרכז את השליטה על התאורה הראשית, מראות הצג, נעילת הדלתות (כולל נעילת הורים) וזכרונות המושבים - לנו זה מרגיש עמוס מדי ולא אינטואיטיבי. על חוויית השמע, כאופציה, אחראית מערכת שמע מבית Bang & Olufsen עם 22 רמקולים הפזורים בחלל תא הנוסעים, כולל רמקולים במשענות הראש של המושבים הקדמיים. 

 

עקרונית, אודי עדיין לא חשפה את העיצוב החיצוני של הדגם והוא עדיין לובש סוג של הסוואה, אבל זה לא שנדרש דמיון מפותח כדי להבין איך הדגם יראה ללא אותה מדבקת הסוואה. 

 

אודי Q6 e-tron מבוסס כאמור על פלטפורמת PPE בארכיטקטורת 800V המאפשרת טעינה מהירה בהספק של עד 270kW. דגם Q6 e-tron 55 ישווק עם מערכת הנעה כפולה בהספק כולל של 360 כ"ס ועם בוסט רגעי לתאוצה של 400 כ"ס. סוללה בקיבולת של 100kWh תאפשר לדגם טווח נסיעה של כ-600 ק"מ. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.