סיאט מי ידנית שלוש דלתות STYLE במבחן: קטנה מבחוץ אך גדולה מלפנים, בוגרת ואיכותית עם צריכת דלק נמוכה במיוחד ומנוע חזק.

סיאט מי - מגיעה באיחור אך מגיעה מוכנה לקרב על הכתר העירוני

כאשר מגיעים באיחור למסיבה, אפשר מצד אחד לפספס את כל האקשן ולהסתפק בשאריות שנותרו על השלוחן ומצד שני, אפשר להפוך למסמר הערב, לזכות במלוא תשומת הלב ולהתיישב כאשר כל הכיבוד בדיוק מוגש לשולחן. אחת כזו המגיעה באיחור למסיבה הכי חמה בשוק הישראלי, היא סיאט מי, העירונית החדשה של סיאט ואחת משלישיית דגמים זהים של קבוצת פולקסווגן הכוללת את סקודה סיטיגו ופולקסווגן אפ.

 

סיאט מי מבחן דרכים - הטוב והפחות טובאז עם מה מגיעה סיאט מי בכדי להפוך למסמר הערב? עם בסיס הגלגלים הארוך בסגמנט, עם מנוע 1.0 ליטר חסכוני אך חזק (75 כ”ס), עם מערכת בלימה אוטו', עם עיצוב חביב, עם תיבה ידנית או רובוטית, ועם תצורת 3 דלתות או 5 דלתות ותג מחיר תחרותי. לי נשאר לבדוק האם זה מספיק לה, או שהיא הגיע מאוחר מידי ומבלי ללמוד את המתחרות שלה.

 

 

סיאט מי - עיצוב חיצוני:

השלישייה העירונית של קבוצת פולקסווגן חולקות את אותו עיצוב והדגמים נבדלים האחד מהשני בעיקר בחזית ובפנסי בלימה שונים. האפ של פולקסווגן, כסוג של מכונית עירונית אפנתית ומתחרה לפיאט 500, נבדלת בעוד מספר פרטים וויזואליים לכן היא גם יקרה יותר ויתכן שלא תשווק כאן כלל.

 

סיאט מי - קופסא חביבה למראה המספקת תחושה של רכב גדול יותרסיאט מי, היא העירונית היחידה בישראל המשווקת גם בתצורת שלוש דלתות, כיאה למותג סיאט הפונה במיוחד לצעירים (המבוגרים יותר יכולים לבחור בגרסת החמש דלתות הפרקטית יותר של ה-מי Mii). תצורת השלוש דלתות של ה-מי הנבחנת בהחלט מוסיפה חן למראה החיצוני הריבועי של הדגם. העיצוב אמנם לא פורץ גבולות ולא בטוח שהחזית של סיאט היא הנאה מבין שלושת הדגמים התאומים (מאחור דווקא כן), אך העיצוב בסך הכל חביב מאוד למראה והעיצוב הקופסתי משהו יוצר מראה של מכונית גדולה יחסית כך שסיאט מי לא נראית צנומה ושברירית כמו חלק מהמתחרות שלה בסגמנט המיני.

 

 

סיאט מי – תא הנוסעים:

שני דברים מרשימים די מהר עם הכניסה לתא הנוסעים של המי. הראשון הוא תחושת מרווח וצבעוניות והשני הוא האיכות והמוצקות של תא הנוסעים. אמנם המי לא מרווח יותר מהמתחרות הישירות שלה כגון הפיקנטו של קיה, אך התחושה, במיוחד כאשר ישנו נהג אחד, היא של מכונית מרווחת בעיקר בזכות משטח חלונות גדול,תוצאה של מהמבנה הקופסתי..

 

כאן אולי המקום לשבח את הצוות של סיאט ישראל שבחר בתא נוסעים המשלב שני גוונים בכל הדגמים, שלא כמו בסיטיגו של סקודה שם הכל שחור משחור (למעט הדגם היקר ביותר). שילוב הגוונים הבהירים ביחד עם הצבעוניות של פס הפח החשוף בדלתות (שהוא בהתאם לצבע החיצוני) מספקים תחושה מאוד מרווחת, צבעונית ואוורירית יחסית למידות המכונית ויש שפע של מקום לכל נהג, לא משנה גובהו או רוחבו.

תא הנוסעים איכותי ומוצק, מרווח ואוורירי. הנדסת האנוש טובה אך חבל שההגה מסתיר את לוח המחוונים בשל חוסר היכולת לכוון את גובה המושב

ביחד עם תחושת המרווח והצבעוניות של תא הנוסעים, אי אפשר שלא להתרשם לטובה מהמוצקות הפולקסווגנית של תא הנוסעים אשר מורגשת כבר עם טריקת הדלת הכבדה המשדרת צליל של איכות. אמנם כל הפלסטיקה בתא הנוסעים קשיחה (כמו בכל המתחרות), אך זו עבה עם טקסטורה נעימה לעין ואיכות ההרכבה מצוינת. כך שלמרות שפה ושם יש פח חשוף, התחושה היא של מכונית שלמה ופחות "שברירית" מהמתחרות שלה.

 

לסיאט מי יש את בסיס הגלגלים הגדול בסגמנט (2.42 מטר), אך למרות זאת המרווח מאחור לא גדול באופן מיוחד מחלק מהמתחרות (פיקנטו/i10/ספארק) ובסך הכל, זה עדיין מרווח של מכונית עירונית ולא של סופרמיני קטנה, כפי שניתן היה לצפות מהמידות המכובדות. גב המושב מאחור מחייב ישיבה זקופה מידי ובדגם השלוש דלתות הכניסה לאחור לא נוחה במיוחד בשל העדרו של כפתור ייעודי לקיפול מהיר של המושב הקדמי. לאחר שכבר התיישבתם, המרווח מספק גם לגבוהים מאחורי נהג גבוה, אך כאמור המרווח לא גדול יותר באופן מוחשי מזה שתמצאו בקיה פיקנטו או ביונדאי i10.

 

תא המטען הגדול בסגמנט אך המפתח צר ושפת ההטענה גבוהה יחסיתיש לציין שהמי מיועדת לארבעה נוסעים בלבד ולא חמישה כמו חלק מהמתחרות, אך צריך להודות שחמישה נוסעים במכונית עירונית זה רק בתאוריה אלא אם מדובר בילדים בני 6-10.

 

תא המטען של ה-מי מציע עקרונית את הנפח הגדול בסגמנט (230 ליטר) ומקום לקניות שבועיות של רווק בהחלט שיש, אך שפת ההטענה גבוהה יחסית ומפתח ההטענה צר, מה גם שישנם חלקי פח חשופים שיפלו קרבן לחפצים מתכתיים. קיפול המושבים האחוריים לא נוח בשל העובדה שהמושב הוא יחידה אחת ובנוסף נשארת מדרגה גדולה שהופכת את קיפול המושבים לחסר משמעות כמעט. אמנם אין חוט המרים את מכסה תא המטען עם פתיחת הדלת, אך יש פטנט קטן ונוח המאפשר את קיבועו למצב אנכי.

 

כמו בכל מכונית עירונית, תמיד נשאל היכן חסכו. אז את החלונות מאחור לא ניתן לפתוח באופן מלא (כמו בסוזוקי אלטו), לא משהו שיתאים לכל אחד. הנהג לא יכול לפתוח מהצד שלו את החלון החשמלי של הנוסע, את מראות הצד תאלצו לכוון באופן ידני והמושב מאחור מיועד לשני נוסעים בלבד. המושבים הקדמיים בעיצוב "ספורטיבי" עשויים מקשה אחת כך שלא ניתן לכוון את משענת הראש, אך זה לא מפריע כלל והמושבים עצמם נוחים יחסית למכונית עירונית ומאפשרים כניסה ויציאה מהירה וקלה מהרכב כיאה למכונית עירונית.

 

הנדסת האנוש טובה, מערכת השמע מצוינת יחסית לסגמנט, פתח המיזוג המרכזי דורש מבחן ביום חמסין לאנשים הסובלים מחוםבתחום הנדסת האנוש והפרקטיקה, כמעט שלא נרשמו תלונות. מערכת השמע והמיזוג מאוגדות ביחידה אחת ובמיקום גבוהה המציב אותן מול עיני הנהג – נוח, ברור ופשוט לתפעול וכך גם שאר המתגים במכונית. אמנם אין שפע מיוחד של תאי אחסון, אך לרווק/ה או לזוג המתנייד יש מספיק מהם לסלולרי, בקבוקים וכו'. מלפנים תמצאו מחזיק כוסות אחד ועוד אחד בקונסולה בין המושבים ליושבים מאחור. בדגם השלוש דלתות בלבד, ישנם עוד שני מחזיקי כוסות בצידי המושב האחורי.

 

אז על מה כן נרשמו תלונות? יום המבחן היה חורפי במיוחד אז המזגן נשאר יתום משימוש, אך פתח המיזוג המרכזי הוא כמו בסיטרואן C1, כזה שלא ניתן לכיוון ושליטה והמאוורר זורק את האוויר לנקודה כלשהי בחלל תא הנוסעים, דבר המצריך בדיקה ביום חם, למרות שעקרונית (כמו ב-C1) זה לא מפריע במיוחד אך גם לא אופטימלי.

 

הנקודות שכן דורשו התייחסות מיוחדת הן: לא ניתן לשנות את גובה מושב הנהג וזה עשוי להפריע לכל מי שגובהו נמוך מ-1.75 הן בתנוחת הנהיגה והן בראות החוצה, עבורי (1.84 מטר) זה כלל לא הפריע. בנוסף לכך, כמו ברוב דגמי קבוצת פולקסווגן שנדמה שהם נבנו לענקים נורדיים, לוח המחוונים+הגה ממוקמים גבוה מידי ובשל הצורך להוריד מטה את גלגל ההגה לאנשים בגובה נורמלי, יוצא שלוח המחוונים מוסתר לחלוטין ע"י גלגל ההגה לכל מי שגובהו ממוצע/ממוצע+. לשתי בעיות אלו יתכן ויהיה פתרון בקרוב כשאר במשלוחים הבאים של הדגם יוצע כיוון לגובה המושב.

 

סיאט מי משווקת ברמת גימור אחת בלבד STYLE במחיר בסיס של 61,900 שקל לדגם 3 דלתות ידני.

האבזור סטנדרטי לסגמנט, אך פחות מהקוריאניות. נציין לטובה בתחום האבזור את מערכת השמע האיכותית באופן מפתיע לסגמנט (שישה רמקולים) וכמובן שחשוב להזכיר ציון של 5 כוכבים במבחני הריסוק (היחידה בסגמנט) ואת מערכת הבלימה האוטו' לעיר Stop Mii הבולמת את הרכב אוטו' (פועלת עד מהירויות של 30 קמ"ש) במקרה של סכנת התנגשות כאשר הנהג לא הספיק להגיב בזמן. נציין לשלילה בתחום האבזור את העדר כיוון גובה מושב הנהג והעדרו של מחשב דרך בסיסי.

 

 

סיאט מי (Mii) ידנית – על הכביש:

סיאט מי מציעה איכות נסיעה כמו של מכונית גדולה ובוגרת ומרגישה בבית גם בכביש המהיר

סיאט מי מוצעת עם אחד בלבד, מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים שפותח במיוחד עבור השלישייה העירונית של קבוצת פולקסווגן ובעתיד יוצע גם בגרסת TSI. מנוע זה מוצע בשני הספקים של 60 או 75 כ"ס, אך בישראל ובניגוד לסיטיגו של סקודה, סיאט מי משווקת עם מנוע זה בגרסתו החזקה בלבד.

 

המנוע צנום הנפח מייצר הספק של 75 כ"ס ב-6,200 סל"ד ומומנט מרבי של 9.5 קג"מ המתקבל בין 3,000-4,300 סל"ד. בדגם הנבחן המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית בת 5 יחסי העברה (ישנה גם תיבה רובוטית ASG בהיצע). המנוע מציע ביצועים של 13.2 שניות 0-100 קמ"ש, מהירות מרבית של 171 קמ"ש וצריכת הדלק לפי היצרן עומדת על 21.2 ק"מ לליטר. עם התיבה הרובוטית צריכת דלק טובה יותר (22.2 ק”מ לליטר), אך הביצועים קצת פחות.

 

המנוע הקטן מספק ביצועים מצוינים לסגמנט יחד עם צריכת דלק נמוכה במיוחדכמו כל המתחרות שלה המונעות ע"י מנוע שלושה צילינדרים, גם בסיאט מי מורגשות וויברציות/רעידות קלות מהמנוע, יותר בזמן עמידה ופחות בזמן נסיעה. רעש המנוע אופייני למנועי שלושה צילינדרים, "גרגור אנורקטי", רעש חביב ולא מטריד החושף בידוד רעשים טוב יחסית. בשיוט ב-100 קמ"ש המנוע כמעט ולא נשמע (3,000 סל"ד הילוך חמישי) ומה שתשמעו זה בעיקר רעשי רוח המתחזקים מאוד לקראת 120 קמ"ש ומעלה וכן רעשי כביש הנשמעים היטב (יותר מהממוצע) במיוחד מכיוון מבתי הגלגלים מאחור.

 

סוחבת או עגלה? סוחבת, ואפילו מצוין. נכון, אולי לא תהיו ראשונים בכל יציאה מהרמזור, אך המנוע מספק ביצועים זריזים למדי והוא "נושם" היטב לכל אורך קשת הסל"ד ובשום שלב הוא לא נשמע חנוק או צורמני. את עיקר כוחו של המנוע תרגישו מעל 4,000 סל"ד, אך בנסיעה רגועה וחסכונית, הוא מספיק גמיש כך שאין צורך לבחוש הילוכים בתנועה עירונית צפופה או בנסיעה בפקקי תנועה של עצור/סע בדרך לעבודה. אם בעיר הוא מספיק גמיש וזריז, מחוץ לעיר הוא מספק קצב תנועה יותר ממשביע רצון ומעל הממוצע בסגמנט כאשר עקיפות נעשות בקלילות יחסית בזכות תאוצת ביניים 80-120 קמ"ש ב-9.8 שניות, נתון מצוין למכונית עירונית.

 

ככלל, הנהיגה בסיאט מי, בין אם זה בעיר או מחוץ לעיר, מאוד זורמת וקלילה. זה מתחיל מגלגל ההגה האיכותי, שהוא אמנם מפלסטיק, אך מאוד נוח ונעים לאחיזה, בעובי הנכון וההיגוי לא קל מידי או כבד מידי אלא במידה הנכונה למכונית שכזו. אל ההגה מצטרפים המצמד, רך וחמאתי (ישנה מערכת סיוע לזינוק בעליה) ומוט ההילוכים המציע מהלך קצר ומדויק.

 

המי מסתדרת מצוין בעיר אך סובלת משדה ראיה לא אופטימלי. מחוץ לעיר היא מצטיינת בעיר, ה-מי קלה לתמרון בזכות רדיוס סיבוב קטן והאורך הקצר מאפשר למצוא חנייה כמעט בכל מקום. למרות זאת, המי היא לא עירונית קלאסית שכן הישיבה בה לא גבוהה מעל הדשבורד (בלי קשר לכיוון גובה המושב) וקורת A עבה חסית ופוגמת בקלילות התמרון בעיר.

 

מחוץ לעיר, סיאט מי פורחת וזורחת ואין ספק כי שם היא לא רק מרגישה בבית אלא עושה זאת בצורה מאוד בוגרת ברמה אחת מעל כל המתחרות שלה. אם ברוב המכוניות העירוניות, כאשר יוצאים לכביש המהיר מרגישים "קטנים ושבריריים”, עם סיאט מי מרגישים כשווה בין שווים ולא כמו עכבר בין פילים. אין כל בעיה לשייט עם המי גם במהירויות גבוהות למדי עם יציבות כיוונית גבוהה ותחושת ביטחון רבה שהמי מספקת לאוחז בהגה.

 

סיאט מי אמנם לא מכונית רכה והיא לא מבודדת את כל תחלואי הכביש, אך יש לה מערך מתלים כמו של מכונית גדולה ובוגרת מבית VAG, מהסוג שמוציא את העוקץ מכל תחלואי הסלילה המקומית והם אף פעם לא נכנעים או מקפיצים את הנוסעים. על כבישים סלולים היטב, שהם רוב הכבישים הבינעירוניים והמהירים כיום, נוחות הנסיעה פשוט טובה מאוד. כן, גם בתחום המתלים המי מרגישה ברמה אחת מעל המתחרות הישירות שלה.

 

למרות שישנה צפיה לאיזו שובבות בהתנהגות הכביש מרכב עירוני עם בסיס גלגלים קצר ובמיוחד מממותג סיאט שאמור להיות ספורטיבי וצעיר, אך לא כך הדבר והתחושה דומה יותר למה שתקבלו מרכבי קבוצת פולקסווגן: תחושת כביש מוצקה של רכב בעל מסה, המספק הרבה בטחון במכונית לאוחז בהגה עם התנהגות כביש צפויה ורמת אחיזה גבוהה. מצד שני, המי גם לא משעממת או נטולת חן בהתנהגת הכביש שלה ואין ספק שבתחום זה היא המובילה בסגמנט. כן נציין לחובתה של המי דוושת בלימה ספוגית חסרת משוב, אך אין תלונות על עוצמת הבלימה עצמה.

 

סיאט מי ידנית – צריכת דלק:

ברמת הגימור STYLE בה משווקת ה-מי, לא תמצאו מחשב דרך כך שבזמן הנסיעה לא תוכלו לקבל מושג על מידת החיסכון של המכונית ואת זה תקבלו רק ליד משאבת הדלק. כמכונית המיועדת לבלות את עיקר זמנה בעיר ובכבישים בינעירוניים, במבחן צריכת הדלק נערך בחלוקה של 50/50 עיר ומחוץ לעיר ובטופוגרפיה משתנה (מודיעין/ירושלים).

 

בתחנת הדלק נרשמה צריכה משולבת של 18.3 ק"מ לליטר, נתון מצוין שהיה מאוד קל להשיגו בנהיגה רגועה ונינוחה בקצב התנועה הממוצע ללא ניסיון להשיג צריכה מיטבית או לסגל נהיגת סבתא.

הערה: נדמה כי מד הדלק לא מסונכרן עם המצב האמיתי במיכל הדלק.

 

סיאט מי ידנית – סיכום מבחן:

סיאט מי היא מכונית זולה, חסכונית, איכותית וללא ספק  מתחרה ראויה לתואר העירונית הטובה בישראל

כאמור, סיאט מי הגיע באיחור למסיבה הכי חמה בשוק הישראל, אך היא עושה לא מעט בכדי להיות מסמר המסיבה הזו. אמנם בתחום האבזור היא קצת "קמצנית" ורק מיישרת קו עם הממוצע בסגמנט (למעט מערכת השמע הטובה ומערכת הבלימה האוטו') ויש לה רק 4 מושבים, אך בכל הקשור לאיכות הכוללת , לתחושת הכביש הבוגרת וצריכת הדלק המצוינת, היא מציבה רף חדש בסגמנט והיא הדבר הכי קרוב בתחושה לסופרמיני מכל המכוניות העירוניות הנמכרות כיום בישראל.

 

אם ברוב המכוניות העירוניות התחושה היא שעדיף סופרמיני יד שנייה, עם סיאט מי התחושה היא שאפשר לוותר על סופרמיני ולהסתפק מכונית שיודעת לעשות הכל תוך שהיא מספקת תחושה מאוד בוגרת ואיכותית. אפשר לסכם ולומר שסיאט מי, היא העירונית הכי ורסטאלית שיש כיום בישראל ואין ספק כי היא מועמדת ראויה לתואר העירונית הטובה בישראל.

 

  סיאט מי Mii ידנית
שנת הצגת הדגם 2012
מנוע 3 צילינדרים
נפח 999 סמ"ק
הספק 75 כ"ס ב-6,200 סל"ד
מומנט 9.5 קג"מ בין 3,000-4,000 סל"ד
0-100 קמ"ש 13.2 שניות
מהירות מרבית 171 קמ"ש
הנעה קדמית
תיבת הילוכים ידנית 5 הילוכים
תצורת מרכב 5 או 3 דלתות האצ'בק
אורך/רוחב/גובה (מ"מ) 3,557/1,645/1,478
בסיס גלגלים 2,420 מ"מ
צמיגים 165/70 R14
משקל 929 ק"ג
צריכת דלק (יצרן) 21.2 ק"מ לליטר
צריכת דלק מבחן 18.3 ק"מ לליטר
מבחני ריסוק 5 כוכבים
בטיחות 4 כריות אוויר EBD+ABS+ESP+HSC+בלימה אוטו'
מפרט מלא

seat-mii-2012-3-door-roadtest00
seat-mii-2012-3-door-roadtest00
seat-mii-2012-3-door-roadtest01
seat-mii-2012-3-door-roadtest01
seat-mii-2012-3-door-roadtest02
seat-mii-2012-3-door-roadtest02
seat-mii-2012-3-door-roadtest03
seat-mii-2012-3-door-roadtest03
seat-mii-2012-3-door-roadtest04
seat-mii-2012-3-door-roadtest04
seat-mii-2012-3-door-roadtest05
seat-mii-2012-3-door-roadtest05
seat-mii-2012-3-door-roadtest06
seat-mii-2012-3-door-roadtest06
seat-mii-2012-3-door-roadtest07
seat-mii-2012-3-door-roadtest07
seat-mii-2012-3-door-roadtest08
seat-mii-2012-3-door-roadtest08
seat-mii-2012-3-door-roadtest09
seat-mii-2012-3-door-roadtest09
seat-mii-2012-3-door-roadtest10
seat-mii-2012-3-door-roadtest10
seat-mii-2012-3-door-roadtest11
seat-mii-2012-3-door-roadtest11
seat-mii-2012-3-door-roadtest12
seat-mii-2012-3-door-roadtest12
seat-mii-2012-3-door-roadtest13
seat-mii-2012-3-door-roadtest13
seat-mii-2012-3-door-roadtest14
seat-mii-2012-3-door-roadtest14
seat-mii-2012-3-door-roadtest15
seat-mii-2012-3-door-roadtest15
seat-mii-2012-3-door-roadtest16
seat-mii-2012-3-door-roadtest16
seat-mii-2012-3-door-roadtest18
seat-mii-2012-3-door-roadtest18
seat-mii-2012-3-door-roadtest19
seat-mii-2012-3-door-roadtest19
seat-mii-2012-3-door-roadtest20
seat-mii-2012-3-door-roadtest20
seat-mii-2012-3-door-roadtest21
seat-mii-2012-3-door-roadtest21
seat-mii-2012-3-door-roadtest22
seat-mii-2012-3-door-roadtest22
seat-mii-2012-3-door-roadtest23
seat-mii-2012-3-door-roadtest23
seat-mii-2012-3-door-roadtest24
seat-mii-2012-3-door-roadtest24
seat-mii-2012-3-door-roadtest25
seat-mii-2012-3-door-roadtest25
seat-mii-2012-3-door-roadtest26
seat-mii-2012-3-door-roadtest26
seat-mii-2012-3-door-roadtest27
seat-mii-2012-3-door-roadtest27
seat-mii-2012-3-door-roadtest28
seat-mii-2012-3-door-roadtest28
seat-mii-2012-3-door-roadtest29
seat-mii-2012-3-door-roadtest29
seat-mii-2012-3-door-roadtest30
seat-mii-2012-3-door-roadtest30
seat-mii-2012-3-door-roadtest31
seat-mii-2012-3-door-roadtest31
seat-mii-2012-3-door-roadtest32
seat-mii-2012-3-door-roadtest32
seat-mii-2012-3-door-roadtest33
seat-mii-2012-3-door-roadtest33
seat-mii-2012-3-door-roadtest34
seat-mii-2012-3-door-roadtest34
seat-mii-2012-3-door-roadtest35
seat-mii-2012-3-door-roadtest35
seat-mii-2012-3-door-roadtest36
seat-mii-2012-3-door-roadtest36
seat-mii-2012-3-door-roadtest37
seat-mii-2012-3-door-roadtest37
seat-mii-2012-3-door-roadtest38
seat-mii-2012-3-door-roadtest38
seat-mii-2012-3-door-roadtest39
seat-mii-2012-3-door-roadtest39
seat-mii-2012-3-door-roadtest40
seat-mii-2012-3-door-roadtest40
seat-mii-2012-3-door-roadtest41
seat-mii-2012-3-door-roadtest41
seat-mii-2012-3-door-roadtest42
seat-mii-2012-3-door-roadtest42
seat-mii-2012-3-door-roadtest43
seat-mii-2012-3-door-roadtest43
seat-mii-2012-3-door-roadtest44
seat-mii-2012-3-door-roadtest44
seat-mii-2012-3-door-roadtest45
seat-mii-2012-3-door-roadtest45
seat-mii-2012-3-door-roadtest46
seat-mii-2012-3-door-roadtest46
seat-mii-2012-3-door-roadtest47
seat-mii-2012-3-door-roadtest47
seat-mii-2012-3-door-roadtest48
seat-mii-2012-3-door-roadtest48
seat-mii-2012-3-door-roadtest49
seat-mii-2012-3-door-roadtest49
seat-mii-2012-3-door-roadtest50
seat-mii-2012-3-door-roadtest50
seat-mii-2012-3-door-roadtest51
seat-mii-2012-3-door-roadtest51

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.