בישראל אנחנו עדיין מקבלים את זיקר 001 המקורית העושה שימוש בארכיטקטורת 400V, בשוק הסיני לעומת זיקר 001 כבר זכתה לשני עדכונים משמעותיים, במרץ אשתקד הדגם עבר לארכיטקטורת 800V לצד מגוון שדרוגים נוספים, כגון יחידות הנעה חזקות יותר, וכעת, או ליתר דיוק ב-11.10.2025, זיקר תשיק בסין את דגמי 2026 החדשים של ה- 001 שזכו לעוד מקצה שדרוגים מקיף כולל מעבר לארכיטקטורת 900V.
דגמי 2026 של זיקר 001 ישווקו עם סוללת 103kWh NMC חדשה, לעומת 100kWh בדגם הנוכחי, כאשר ארכיטקטורת 900V מאפשרת כעת טעינה מהירה במיוחד כך שטעינה של 10% עד 80% אורכת רק 10 דקות, בתנאי שתמצאו עמדת טעינה ייעודית ומהירה של זיקר. הדגם ישווק גם עם גרסה מעודכנת של סוללת ה- 95kWh LFP של הדגם הנוכחי שתאפשר לקצר את זמן הטעינה ל-7 דקות בלבד.

רוכשי הדגם יכולים לבחור בגרסת הנעה אחורית עם 500 כ"ס לה נתון 0-100 קמ"ש של 5.0 שניות ומהירות מרבית של 240 קמ"ש או בגרסת הנעה כפולה עם הספק מרבי משולב של 912 כ"ס ולדגם זה נתון 0-100 קמ"ש של 2.83 שניות ומהירות מרבית של 280 קמ"ש. בתקן CLTC הסיני, טווח הנסיעה של זיקר 001 התארך בכ-100 ק"מ.
רק כדי לעשות השוואה קטנה, לזיקר 001 המשווקת כיום בישראל גרסת הנעה אחורית 272 כ"ס וגרסת הנעה כפולה 544 כ"ס, לדגמי 2024-2025 של זיקר 001, שכאמור לא הגיעו לישראל, גרסת הנעה אחורית 417 כ"ס וגרסת הנעה כפולה עם 778 כ"ס ובדגמי 2026 אנחנו כבר מדברים עם 500 כ"ס ו-912 כ"ס, בהתאמה. אלו נתונים שכבר מצמצמים משמעותית את הפער מהמודל S של טסלה.

חיצונית, אין שינוי לעומת דגמי 2024-2025, לעומת הדגם המשווק כאן תמצאו עיצוב ספורטיבי יותר לפגושים בהשראת דגם הקצה 001 FR, גם המידות לא השתנו ממש עם אורך של 4,977 מ"מ, רוחב של 1,999 מ"מ ובסיס גלגלים של 3,005 מ"מ. זיקר מדווחת על כיול מחדש לקפיצי האוויר והבולים האדפטיביים בדגם.
בתא הנוסעים לעומת זאת דגמי 2026 של זיקר 001 כבר מציגים שינוי מקיף למדי, הדשבורד והדלתות עוצבו מחדש ודקורציה חדשה מעניקה לחלל תא הנוסעים אווירה עשירה יותר וקצת פחות מינימליסטית. בהמשך למגמת החזרה לכפתורים פיזיים שחלה עם גלגל ההגה, כעת גם שורת הכפתורים מעל משטח הטעינה עושה שימוש בכפתורים פיזיים במקום כפתורי מגע. מערכת השמע שכללה בדגם המקורי עד 13 רמקולים, שודרגה אשתקד ל-28 רמקולים וכעת נוסף עוד רמקול אחד לכדי 29 רמקולים סה"כ.

מערכת המולטימדיה זכתה למסך "16 גדול יותר שכעת גם ניתן להטייה אופקית ב-30 מעלות, לצד זה נמצא כמו בדגם הנוכחי לוח מחוונים דיגיטלי "13 ותצוגה עילית בטכנולוגיית מציאות רבודה בגודל המדמה מסך "39.3. את המסך הקטן במושב האחורי זיקר החליפה במסך "8 גדול יותר משמעותית המשמש כעת כסוג של מרכז בידור ודרכו יוכלו הנוסעים לשלוט גם על תצוגת הכוכבים בחלון הגג. המושב האחורי ניתן כעת להטייה בזווית של 125 מעלות והדום חשמלי גדול נוסף למושב האחורי מאחורי הנוסע הקדמי. לצד חימום ואוורור למושבים המושבים הקדמיים כוללים עיסוי ב-20 נקודות לאורך המושבים ומאחור ב-12 מקודות.