קרוב ל- 600 כלי רכב מדגמי סקודה נמכרו במסגרת שלושת שבועות המבצע, הדגם הנמכר ביותר - פאביה 1.4 ידנית.

סקודה פאביה

חברת צ'מפיון מסכמת בהצלחה רבה את המבצע המשותף שלה במהלך חודש פברואר עם רשת שופרסל (בין התאריכים ה- 6.2 ועד ה- 04.3). במהלך המבצע, המתקיים זו השנה השניה ברציפות, עבור חברי מועדון כרטיס האשראי שופרסל נמכרו 593 דגמי סקודה שונים. נתון זה מהווה גידול של כ- 40% בנתוני המכירות לעומת סיכום המבצע הראשון שהתקיים אשתקד.. כשליש מהרכבים שנמכרו היו מדגמי סקודה פאביה 1.4 ידני 86 כ"ס שעלתה החל מ- 77,777 שקל במקום 86,900 שקל.  שאר המכירות התחלקו על כל קשת דגמי סקודה שכללו הנחה של 4000 - 5000 שקל.

 

קובי בלום, מנהל חטיבת סקודה: "אנו יותר משמחים לסכם את הפעילות המשותפת עם מועדון כרטיסי האשראי של שופרסל כסיפור הצלחה. קרוב ל- 600 כלי הרכב שנמכרו בשלושה שבועות חושפים שוב את קפיצת הדרך שעושה מותג סקודה בשנים האחרונות בארץ עם עלייה של עשרות אחוזים במכירות הכוללות את כל דגמי המותג עבור כל קהלי היעד".

 

המותג סקודה מציג עלייה מרשימה במכירות בישראל, מאז לקחה פולקסווגן את המושכות על ניהול החברה הצ'כית הזו. בשנת 2003, נמכרו בישראל 1,328 דגמי סקודה, ב-2007, כבר נמכרו 2,332 רכבים ואת 2010, סיימה סקודה במקום ה-12 עם 7491 מסירות. את שנת 2011, פותחת סקודה בסיכום החודשים ינואר פברואר עם גידול של כ-50% לעומת החודשים המקבילים ב-2010 עם מסירות של 1,650 רכבים המציבים אותה במקום ה-9 במכירות. זה לא רק הציע הדגמים שהתרחב לעומת שנים עברו, אלא המותג סקודה מציעה ערך מוסף של אבזור ושם של אמינות (בזכות מהלך חכם של שיווק האוקטביה לשוק המוניות) ובחבילת מחיר אטרקטיבית יחסית וכל זאת כאשר נקודת הפתיחה התדמיתית של המותג בישראל, הייתה מאוד נמוכה ורוב המכירות עד שנת 2009 היו עבור השוק המוסדי/חברות. עם הגעת מנועי ה-TSI וכמובן הסופרב המוצלחת, גם המגזר הפרטי התחיל להעריך את המותג הצ'כי הזה.

תגיות: סקודה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.