מיטסואוקה באדי
מיטסואוקה באדי - ראב4 במדי רטרו של SUV אמריקאי.
מיטסואוקה באדי
מיטסואוקה באדי - ראב4 במדי רטרו של SUV אמריקאי.

מיטסואוקה (Mitsuoka) היפנית מציגה עוד יצירה שלה, מיטסואוקה באדי (Buddy) ולמרות שהחברה לא מזכירה את המקור המכני לדגם, לא קשה לזהות מהפרופיל כי מדובר בראב4 של טויוטה שזוכה ללבוש פח המזכיר רכב SUV אמריקאי של לפני 3 עשורים.

 

מי צריך את זה ולמה הם עושים את זה? זה מה שמיטסואוקה עושה כבר מספר עשורים ויש לה מספיק לקוחות ביפן, וקצת מחוצה לה, המאפשרים לה להמשיך ולייצר שיקוצים מוטוריים מוזרים למראה כפי שרק היפנים יודעים לייצר. ברוב המקרים החברה לא מייצרת רכבים מאפס אלא לוקחת דגמים מוכרים כבסיס מכני, לרוב יפנים, ועליהם מייצרת מרכב שברוב המקרים מזכיר דגמי עבר בריטיים, אך פה ושם גם אמריקאים או גרמניים. במקרים מעטים החברה מייצרת את השלדה בעצמה כמו במקרה של מכונית הספורט המוזרה למראה בעולם, מיטסואוקה אורוצ'י (Orochi).

 

מיטסואוקה באדי
מיטסואוקה באדי.

החרטום והירכתיים של הדגם מוצלחים במראה הרטרו שלהם אך לא ממש מתחברים לפרופיל של הראב4, מצד שני זה הקסם ואחד המאפיינים העיקריים של הרכבים של מיטסואוקה - פרופורציות מוזרות למראה.

 

מיטסואוקה אורוצ'י
mitsuoka orochi.

מיטסואוקה לא חושפת את תא הנוסעים של הדגם אך אם נסתמך על שאר דגמי המותג, לא תמצאו שינויים מרחיקי לכת ממה שאתם מכירים מהראב4. מה שעוד זהה אלו יחידות ההנעה, הדגם משווק עם מנוע 2.0 ליטר 175 כ"ס או 2.5 ליטר היברידי 222 כ"ס.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.