צמיגים לטויוטה קורולה
צמיגים מומלצים לטויוטה קורולה.
צמיגים לטויוטה קורולה
צמיגים מומלצים לטויוטה קורולה.

אם יש ברשותכם טויוטה קורולה מהשנים 2008 ועד לקורולה החדשה ואתם נדרשים להחליף צמיגים, הכנו עבורכם את רשימת הצמיגים המומלצים לדגם. הצמיגים שברשימה אולי לא הכי זולים, אך בחישוב של אורך חיי צמיג ממוצע (בין שלושה לארבע שנים) מדובר בהפרש מחיר של פחות משקל ליום תמורתו תקבלו צמיג איכותי מיצרן מוכר המספק ביצועי בלימה טובים יותר על כביש יבש או רטוב ולרוב גם שקט יותר וחסכוני יותר בצריכת הדלק. צמיג איכותי יכול להיות ההבדל בין חיים ומוות, זו לא מליצה אלא עובדה שכן צמיג איכותי יכול לקצר בזמן בלימת חירום את מרחק הבלימה במספר מטרים, ההבדל בין כמעט תאונה לתאונה.

 

בבחירת צמיגים לרכב משפחתי כמו הקורולה, המדד הראשון צריך להיות בטיחות לפני הכל, בטיחות לפני הכל, לכן כל הצמיגים שברשימה בעלי דירוג A בביצועי בלימה ברטוב. ההבדל בין דירוג A הגבוה ביותר לדירוג F הנמוך ביותר הוא כ-18 מטר בבלימה ממהירות של 80 קמ"ש, זה פחות או יותר ההבדל בין לעצור לפני הצומת או אחרי. בלימה ברטוב זה לא כל הסיפור, במיוחד בארץ שמשית כמו שלנו, כך שכל הצמיגים ברשימה נבחנו במגוון תנאים בישב או ברטוב ע"י מוסדות גדולים ונחשבים באירופה, כגון ADAC הגרמני, וזכו לציונים גבוהים במגוון תרחישים כגון בלימה ביבש, אחיזה ועוד. ההפרש בין דירוג A ל-G במדד צריכת הדלק יכול להגיע להפרש של עד 7.5% בצריכת הדלק. הדירוג בכל שלושת הסעיפים הוא דירוג צמיגים בהתאם לתקן מחייב של האיחוד האירופי ועל כל צמיג שתרכשו תמצאו מדבקה גדולה עם נתונים אלו.

 

קורולה צמיגים
צמיגים, לא בוחרים לפי המחיר!

צמיגי פאלקן (Falken) הם כבר די הרבה זמן האלטרנטיבה הטובה ביותר לצמיג (סיני) עלום שם. המחיר שלהם זול יחסית, האיכות רק משתפרת עם השנים ודגם ZE310 EcoRun החדש מציג ביצועים טובים בכל סוגי המבחנים לצמיגים. אם אתם מחפשים לחסוך מבלי להתפשר על בטיחות ועדיין לרכוש צמיג מבית טוב, זה הצמיג עבורכם. אופציה נוספת במסגרת תקציב מצומצם אלו צמיגי Hankook Ventus Prime 3 K125, צמיג מבית טוב המציג ביצועים טובים לצד מחיר תחרותי.

 

שאר הצמיגים ברשימה שייכים למותגי העילית של עולם הצמיגים ובחירה בכל אחד מהם היא בחירה מצוינת, במיוחד הדגמים של קונטיננטל, מישלין וגודייר (לא להתבלבל עם המותג הסיני גודרייד). חשוב לציין כי יש עוד צמיגים רבים וטובים, הרשימה הזו מנסה מצד אחד להתאים לכם צמיגים איכותיים עם יחס גבוה של עלות/תועלת, כמו צמיגי פאלקן, כתחליף לצמיג עלום שם שברוב הצמיגיות ינסו "לדחוף" לכם ומהצד השני רשימה של צמיגים איכותיים במיוחד עם ביצועים מצוינים במגוון תנאים למי שלא מוכן להתפשר על איכות.

לכל מותג יש אין ספור דגמים ולא פעם ווריאציות שונות לאותו הצמיג כך שחשוב לשים לב לדגם המדויק. כל צמיגייה מכובדת תוכל לספק לכם את אחד הצמיגים שברשימה בזמן של לא יותר מ-24 שעות, ברוב המקרים, במידה ואין את הדגם והמידה במלאי כך שאין צורך להתפשר. לפני התקנת הצמיג, בקשו מהצמיגאי שיראה לכם את תאריך הייצור של הצמיג, מומלץ להעדיף צמיג שלא חלפה שנה מתאריך הייצור שלו. תאריך הייצור מוטבע על הצמיג בצורה של 4 ספרות, שתי הראשונות משמאל מציינות את השבוע בשנה והשתיים האחרונות את השנה, כך לדוגמה צמיג עם הספרות 0220 הוא צמיג שיוצר בשבוע השני של שנת 2020.

 

225/45R17 91W
דגם צמיג ציון בלימה ברטוב דירוג צריכת דלק רעש חיצוני (dB)
Dunlop SP Sport Maxx RT A B 69
Bridgestone Turanza T005 A B 72
Yokohama BluEarth-GT AE51 A B 71
Hankook Ventus Prime 3 K125 A C 72
Dunlop Sport BluResponse A C 70
Goodyear EfficientGrip Performance 2 A C 70
Michelin Primacy 4 A C 69
Continental PremiumContact 6 A C 71
Michelin Pilot Sport 4 A C 71
Falken Ziex ZE-914B Ecorun (צמיג מקורי) B C 69

 

205/55R16 91V
דגם צמיג ציון בלימה ברטוב דירוג צריכת דלק רעש חיצוני (dB)
Goodyear EfficientGrip Performance 2 A B 69
Michelin Primacy 4 A C 68
Continental EcoContact 6 A A 71
Continental PremiumContact 6 A C 71
Hankook Ventus Prime 3 K125 A C 71
Falken ZE310 EcoRun A C 67
Bridgestone Turanza T005 A B 71
Pirelli CINTURATO P7 BLUE A B 71
Dunlop Sport BluResponse A B 68

 

195/65R16 91V
דגם צמיג ציון בלימה ברטוב דירוג צריכת דלק רעש חיצוני (dB)
Goodyear EfficientGrip Performance 2 A B 68
Hankook Kinergy Eco K425 A A 71
Dunlop Sport BluResponse A B 68
Continental EcoContact 6 A A 71
Continental PremiumContact 6 A C 71
Hankook Ventus Prime 3 A C 71
Falken ZE310 EcoRun A A C 67
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.