סקודה פאביה החדשה
סקודה פאביה החדשה.
סקודה פאביה החדשה
סקודה פאביה החדשה.

בחודש מאי האחרון סקודה חשפה את הפאביה החדשה, דור רביעי לסופרמיני המצליחה של החברה המציגה בדור החדש שלה קפיצת מדרגה משמעותית בכל התחומים.

 

הפאביה החדשה גדולה יותר משמעותית מזו היוצאת עם תוספת של 111 מ"מ לאורך, 48 מ"מ לרוחב ותוספת ענקית של 94 מ"מ לבסיס הגלגלים כך שהפאביה החדשה תספק לנוסעים מרווח משופר משמעותית מלפנים ומאחור. גם נפח תא המטען גדל משמעותית ועם תוספת של 50 ליטר הוא עומד כעת על 380 ליטר, הנפח הגדול ביותר בסגמנט כיום.

בתחום את הפאביה החדשה תוכלו לרכוש כמו בדגם היוצא עם מנוע 1.0 ליטר טורבו בהספקים של 95 כ"ס או 110 כ"ס, ההפתעה בדגם החדש היא תוספת של מנוע 1.5 ליטר טורבו עם 150 כ"ס המאפשר להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.9 שניות. המנועים האלו הם מנועי EVO העדכניים הכוללים מגוון שיפורים כגון מגדש טורבו חדש, ציפוי מיוחד לדפנות הצילינדרים להפחתת חיכוך ועוד.

 

 

העיצוב החיצוני רענן ומודרני ועושה שימוש בשפת העיצוב העדכנית של סקודה, כמו הפנסים הראשיים הצרים יחסית המצוידים בתאורת ECO LED כסטנדרט וישנה אופציה לתאורת LED מלאה. העיצוב החדש, יחד עם תריסים אקטיביים בגריל הקדמי, איפשרו להפחית את מקדם הגרר של הדגם מ-0.32 ל-0.28 כך שהדגם יהיה חסכוני יותר בזמן שיוט כביש המהיר.

 

תא הנוסעים החדש מציג את העיצוב המוכר לנו מהקאמיק או הסקאלה בו נוכל למצוא אבזור כגון בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות לאחור, לוח מחוונים דיגיטלי, מולטימדיה בגדלים של "6.5 עד "9.2, גלגל ההגה החדש של סקודה, תאורת אווירה, 4 שקעי USB טייפ C לנוסעים מלפנים ומאחור ועוד אחד לצד המראה המרכזית עבור חיבור פשוט של מצלמת דרך, מפתח חכם ועוד ועוד. בתחום הבטיחות נמצא את מערכת בקרת השיוט האדפטיבית Travel Assist הכוללת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה ופועלת בטווח מהירויות של 0 קמ"ש עד 210 קמ"ש.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.