ערוץ היוטיוב הדרום קוריאני Asian Petrolhead מאפשר לנו היכרות אינטימית יותר עם הטוסון 2021 החדש אותו יונדאי חשפה החודש. בשוק הקוריאני השיווק יחל בקרוב אך לישראל ושאר העולם הדגם יגיע רק במהלך המחצית הראשונה של השנה הבאה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

יש לכם לא פחות מ-32 דקות של צפייה אז טוסון החדש בקצרה: יש פלטפורמה חדשה (N3) והדגם ישווק לראשונה במרכב קצר (אירופה) או ארוך (ארה"ב), 4.5 מטר אורך ובסיס גלגלים של 2.68 מטר או 4.63 מטר ובסיס גלגלים של 2.75 מטר בהתאמה. בשני המקרים מדובר בדגם גדול ומרווח יותר מהדגם היוצא.

העיצוב החדש נשען על שפת העיצוב Sensuous Sportiness המתאפיינת בגריל בעיצוב תכשיט בו משולבת בצורה אינטגרלית תאורת היום המעניקה לדגם חתימת תאורה ייחודית ובולטת במיוחד. תא הנוסעים החדש נקי ותחום בקווי עיצוב שנועדו להעניק לנוסעים תחושה אוורירית במיוחד, זו גם הסיבה שלוח המחוונים הדיגיטלי "10.25) לא זכה לחופה חופה בכדי לא לפגוע במשטח האחיד שנפרס מול הנהג. השליטה על תיבת ההילוכים אלקטרונית באמצעות כפתורים ובקונסולה המרכזית נמצא מולטימדיה "10.25 מתקדמת ומערך שליטה מבוסס מגע על בקרת האקלים המפוצלת לעד 3 אזורים.

 

יונדאי חשפה מגוון מרשים של יחידות הנעה, כולן חדשות לחלוטין. זה מתחיל ממנוע 1.6 ליטר טורבו דיזל 115 כ"ס או 136 כ"ס, ממשיך למנוע 1.6 ליטר טורבו עם 150 כ"ס או 180 כ"ס, 2.0 ליטר טורבו דיזל 186 כ"ס, 2.5 ליטר אטמוספרי 190 כ"ס ומעל כולן שתי יחידות הנעה היברידיות: 1.6 ליטר טורבו היברידי 230 כ"ס ובהמשך גם גרסת פלאג-אין עם סוללה גדולה יותר והספק כולל של 265 כ"ס.

 

רגע לפני, יש לציין כי הגרסה הדרום קוריאנית היא הגרסה הארוכה יותר של הדגם.

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

מתי בארץ?

This comment was minimized by the moderator on the site

יופי. החליפו את העיצוב המטופש הנוכחי בעיצוב מטופש אחר. לחובבי צעצועים

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location