אודי A2 קונספט מציגה טכנולוגיית תאורה חדשנית, מרווח לנוסעים באריזה קטנה והנעה חשמלית.

אודי A2 קונספט - תצווגת תכלית של טכנולוגיית תאורה ואריזה חכמה

אודי מציגה לראשונה איורים רשמיים של ה-A2 קונספט החדשה אשר מעוצבת בהשראת ה-A1 ותיחשף בתערוכת פרנקפורט בעוד פחות משבועיים. אודי שוב משתמשת ב-A2 כסוג של תצוגת תכלית ליכולת טכנולוגית (כמו הדור הראשון של ה-A2) שהפעם כמעט כולה עוסקת בטכנולוגיית תאורה, אחד התחומים המובילים של אודי, אך גם בהנעה חשמלית.

 

אודי A2 קונספט מוצגת במבנה האצ'בק 5 דלתות ובעלת מידות של: 3.80 מטר אורך, 1.69 מטר רוחב, ו-1.49 מטר גובה, מה שאומר שלמעשה היא קטנה יותר מה-A1 למעט בממד הגובה. למרות זאת תא הנוסעים יציע לפי אודי מקום מרווח ביותר ל-4 נוסעים,בזכות תא מנוע קצר מאוד יחסית ל-A1 המשאיר מקום רב יותר ממידת האורך עבור תא הנוסעים, 4 מושבים נפרדים ותכנון חכם של תא הנוסעים ללא דשבורד סטנדרתי שתופס לרוב מקום נרחב מנפח תא הנוסעים.

 

טכנולוגיה: אודי A2 תציג את הדור הבא של תאורת ה-LED של אודי אשר תשולב בתאורת הרכב הרגילה. באמצעות שימוש בתאורת LED ומיקרו-רפלקטורים תאורת האור הגבוהה תהיה ללא פיזור וללא בוהק מסנוור. הפנסים האחוריים (מבוססי LED), יכולים לשנות את אתמידת השקיפות של חופת הפנס בהתאם לתנאי הראות. בנוסף, פנסי הערפל האחוריים מבוססים על דיודת לייזר אשר לא רק משפרת את נראות המכונית בזמן ערפל אלא גם תקרין על הכביש משולש אדום כסימן אזהרה לרכבים מאחור.

כפי שניתן לראות בתמונות, ישנם שני פסי תאורה מצידי המכונית הנמשכים מהפנסים הראשיים ועד לפנסים האחוריים. פס זה מכיל חיישני קרבה ומשמש את המכונית למגוון מצבים. כאשר בעל הרכב מתקרב למכונית, החיישנים מזהים אותו ופותחים את הרכב. בזמן נסיעה, פסי התאורה דולקים באופן קבוע ומסמנים את צידי הרכב. כאשר הנהג מפעיל את האיתות, פלוס של אור עובר לאורך הפס ובזמן בלימה, פלוס אדום עובר מחלקה האחורי לחלקה הקדמי של המכונית לאורך פס התאורה ובעצמה המתאימה לעוצמת הבלימה.

 

 

נושא התאורה עובד לפי אודי גם לפנים המכונית, אך זה החלק הפחות מעניין. ב-A2 קונספט, כל המידע והשליטה של הנהג במערכות הרכב מתבצעים דרך 3 מסכים שאחד מהם נמצא במרכז ההגה ושניים נוספים מצידו הימני של ההגה. ל-A2 רצפה שטוחה לחלוטין וכריות המושבים משמשות כמכסה לתא אחסון הנמצא מתחתיהן. לפי אודי, ישנו מספיק מקום בין המושבים הקדמיים להצבת אופניים עירוניות כאשר הגלגל הקדמי מוסר.

 

ההנעה של ה-A2 קונספט היא חשמלית כאמור, אך אודי לא מוסרת כל פרטים עליה.

תגיות: אודי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.