אודי מציגה איורים ראשונים של ה-A3 סדאן קונספט שתיחשף בתערוכת ז'נבה הקרובה.

אודי A3 קונספט

אודי A3 סדאן, מיועדת בעיקר עבור השוק הסיני והאמריקאי שם תצורת ה-סדאן היא התצורה המועדפת, אך כמובן שגם באירופה תוצע תצורה זו. אודי תחשוף את הקונספט עם אותו מנוע 2.5 ליטר טורבו המשרת את ה- RS3 ספורטבק החדשה, רק בהספק שהוגדל ל-405 כ"ס לעומת 340 כ"ס.

 

אודי A3 סדאן קונספט, כמובן גם רומזת לנו על עיצובה של ה- A3 החדשה שתוצג לקראת 2012. עם הצגת גרסת הסדאן, אודי מרחיבה את משפחת ה-A3 שאותה ניתן יהיה לקבל בנוסף בתצורת האצ'בק 3 ו-5 דלתות, ספורטבק ושתי דלתות קבריולט. ההחלטה לייצר גרסת סדאן לאודי A3 נולדה לאחר בשבהנהלת אודי הגיעו למסקנה שיש מקום לתצורה זו בשווקים אותם ציינו, שתמוקם מתחת ל-A4.

 

בעיצובה של ה-A3 סדאן החדשה, אודי לוקחת את הגריל המוכר צעד אחד קדימה ומציגה צורת משושה בולט עוד יותר התחום את הגריל במסגרת יחידה. הפנסים הקדמיים מזוהים מיד עם שאר דגמי אודי ומכילים תאורת LED בעיצוב קומפלקסי. מהצד, אודי משכה לפנים את קורת C האחורית אשר משווה מראה דמוי קופה לA3 קונספט.

 

אודי A3 קונספט, בעלת אורך של 4.44 מטר, קצרה ב- 18.8 ס"מ מהג'טה עלייה היא מבוססת וב-26 ס"מ מאודי A4. שאר המידות הן: רוחב 1.84 מטר, גובה 1.39 מטר. מה שאומר שהאיור הוא לא אשליה אופטית ואודי A3 החדשה, תהיה בעלת נכוחות מרשימה על הכביש עם מראה נמוך ורחב דמוי קופה.

 

אם כך תראה התוצאה הסופית ביציאה מפס הייצור, לא מן הנמנע שגם האירופאים חובבי ההאצ'בק, ימירו את דתם.

תגיות: אודי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.