2018 אודי A3 ספורטבק היברידית פלאג אין E-TRON
אודי A3 e-Tron נחתה בישראל עם טווח נסיעה חשמליש ל 50 קילומטר.
2018 אודי A3 ספורטבק היברידית פלאג אין E-TRON
אודי A3 e-Tron נחתה בישראל עם טווח נסיעה חשמליש ל 50 קילומטר.

צ'מפיון מוטורס, יבואנית אודי בישראל, ממשיכה בשיווק סדרת דגמי e-tron של אודי וחודשיים לאחר שהחל שיווקו של ה- Q7 e-tron Audi, היא משיקה את הגרסה ההיברידית פלאג-אין ל-A3 ספורטבק, אודי A3 SB e-Tron. הדגם ישווק ברמת אבזור גבוהה ובמחיר מחירון של 204,900 שקל כאשר עד סוף השנה הדגם יוצע במחיר השקה של 194,900 שקל.

 

יחידת ההנעה ההיברידית e-Tron של הדגם משלבת בין מנוע 1.4TFSI לבין מנוע מנוע חשמלי, יחדיו הם יוצרים יחידת הנעה בהספק כולל של 204 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ. עם תיבת 6 הילוכים s-tronic, זה מספיק להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ"ש בזמן של 7.6 שניות ועד למהירות מרבית של 222 קמ"ש.

 

אודי A3 E-TRON תא הנוסעים
היברידי באווירה ספורטבית.

סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 7.2kWh מסוגלת לספק טווח הנעה חשמלי של 50 ק"מ כך שלפי תקן NEDC האירופה, צריכת הדלק המשולבת של הדגם עומדת על 55 ק"מ לליטר.

 

המרווח לנוסעים זהה למוכר לנו מהספורטבק הרגילה, אך נפח תא המטען הצטמק בכ-100 ליטר, בשל מיקום הסוללה, לכדי נפח של 280 ליטר.

 

רמת האבזור בדגם גובהה וכוללת מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל: בקרת שיוט אדפטיבית, אור גבוה אוטומטי, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, מערכת סיוע לנהיגה בפקקים (Traffic Jam Assist), בקרת סטייה מנתיב, ניטור שטח מת ומערכת חניה אוטומטית. בנוסף, רשימת האבזור כולל חישוקי סגסוגת "17, תאורת LED מלאה, מערכת שמע משודרגת עם 10 רמקולים, מולטימדיה MMI Radio Plus עם מסך "7, דיבורית BT, שליטה מההגה, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם ועוד. אודי A3 e-Tron  - מפרט טכני מלא להורדה.

ניב אורון, מנהל חטיבת Audi: "אין זה מפתיע שהמותג שהמציא ומוביל את סגמנט הקומפקט פרמיום יהיה הראשון להשיק רכב פלאג אין הייבריד בסגמנט זה. Audi A3 Sportback e-tron מציע למעשה הרבה יותר מהכל: יותר עוצמה וחווית נהיגה, יותר אבזור ויותר חסכון בדלק - כל זאת במחיר כניסה אטרקטיבי".

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.