אודי חושפת את הגרסה קצוצת הגג ל-R8 GT וגם היא תיוצר בסדרה מוגבלת של 333 רכבים בלבד.

אודי R8 GT ספיידר

אחרי גרסת ה-R8 GT קופה שהוצגה ב-2010 ורק 333 יחידות ממנה נמכרו, כעת מציגה אודי את גרסת ה-GT ל-R8 ספיידר. כמו גרסת ה-GT לקופה, גם גסרת ה-GT לספיידר עשתה דיאטה ומשילה כ-85 ק"ג לעומת גרסת הספיידר הרגילה יחד עם מנוע ה-V10 בנפח 5.2 המשופר.

 

ההספק עלה מ-525 כ"ס ל-560 כ"ס והמומנט מ-54 קג"מ ל-55 קג"מ, בזכות עדכון למחשב ניהול המנוע. הנעת הקוואטרו הכפולה נמצאת גם כאן אך כמו בגרסת ה-GT קופה, יותר מומנט עובר לגלגלים האחוריים ופחות לקדמיים לטובת התנהגות פחות ניטרלית ויותר מהנה.

 

שיפורים נוספים להם זוכה ה-R8 GT ספיידר הם: כיול מתלים מחדש, חישוקי 19 אינצ' בעיצוב ייחודי לדגם החבוקים בצמיגי 235/35 מלפנים ו-295/30 מאחור. על עוצמת הבלימה אחראים בלמים קרמיים מוגדלים וקלי משקל. אם הזכרנו משקל, אז חלק מהדיאטה כללה החלפת חלקי פח בחלקים מסיבי פחמן, אך הפחתת המשקל הגדולה ביותר הושגה באמצעות החלפת צמד המושבים במושבי באקט קלי משקל שהפחיתו לא פחות מ-31.4 ק"ג מהמשקל הכולל.

 

חיצונית נבדלת גרסת הספיידר GT מהספייד הרגילה בצביעת חלקי פח לא בצע הגוף אלא בצבע טיטניום אפור, מפצלי זרימה בעיצוב שונה בצידי הפגוש הקדמי, כיתוב GT באדום, קצות צינורות הפליטה מעוגלים ודיפיוזר אחורי מוגדל מקרבון. מבפנים ניתן לבחור בגימור בצבע טיטניום אפור או אדום ארגמן וכן ריפודי אלקטנרה כסטנדרט או עור כאופציה.

 

המחיר גבוהה בכמה עשרות אלפי דולרים מגרסת הספיידר הרגילה וכמו גרסת הקופה גם ה- R8 GT ספיידר תיוצר בסדרה מוגבלת של 333 רכבים בלבד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.