אודי חושפת גרסה מיוחדת של ה-R8 עם פנסי לייזר כסטנדרט, מנוע משודרג עם 570 כ"ס ותג מחיר של 930 אלף שקל, בבריטניה.

אודי R8 LMX

קצת לפני שהדגם מגיע לסוף דרכו, אודי חושפת את ה-R8 LMX, גרסה מיוחדת והחזקה ביותר של הדגם שתיוצר בסדרה מוגבלת של 99 יחידות בלבד. אודי מתגאה בכך שזה הדגם הראשון בעולם שיוצע עם פנסי לייזר כסטנדרט.

 

אודי R8 LMX היא כאמור הגרסה החזקה ביותר של הדגם עם הספק מרבי של 570 כ"ס ומומנט מרבי של 55 קג"מ ממנוע ה-5.2 ליטר V10 FSI. לפי אודי, זה מספיק בכדי להאיץ את הדגם ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות ולהשיג מהירות מרבית של 320 קמ"ש. הדגם מצויד בתיבת הילוכים כפולת מצמדים S-TRONIC, חישוקי "19 בעיצוב ייחודי וצלחות בילום קרמיות.

 

חיצונית, גרסת ה-LMX של ה-R8 נבדלת משאר הדגמים בצבע כחול ייחודי, היחידי שיוצע עם הדגם, וכן בכונס אוויר אחורי (למנוע המרכזי) וכנף אחורית מקרבון חשוף כסטנדרט (מכסה המנוע, מראות הצד והפגוש הקדמי עשויים קרבון גם כן). גימור טיטניום ניתן לשאר חלקי המרכב.

 

עוד בשנת 2008 אודי כבר הציגה תאורת לייזר עם ה-R8. תאורת הלייזר משולבת בתאורת הלד הראשית ונכנסת לפעולה במהירויות של מעל ל-50 קמ"ש. השימוש בתאורת לייזר מאפשר לא רק עוצמת תאורה רבה יותר ולמרחק גדול יותר אלא גם שליטה רבה יותר באזורי התאורה/עוצמת התאורה לפני הרכב.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.