הונדה HR-V אמריקאי
הונדה HR-V אמריקאי הוא הונדה ZR-V האירופי שיוצג בשנה הבאה.
הונדה HR-V אמריקאי
הונדה HR-V אמריקאי הוא הונדה ZR-V האירופי שיוצג בשנה הבאה.

הונדה חושפת בשוק האמריקאי את הונדה HR-V, דגם אותו הונדה תשווק בשנה הבאה באירופה כהונדה ZR-V. הונדה ZR-V הוא קרוסאובר קומפקטי שימלא את החלל בין הונדה HR-V האירופי, השונה לחלוטין מזה האמריקאי, לבין הונדה הדור הבא של הונדה CR-V שיהיה גדול יותר משמעותית מהדגם הנוכחי. 

 

בעוד שהדגם משווק בארה"ב עם מנוע 2.0 ליטר 160 כ"ס בשידוך לתיבת הילוכים רציפה CVT והעה קדמית או כפולה, באירופה הדגם ישווק עם הנעה היברידית e:HEV בלבד, אותה יחידת הנעה של הונדה סיוויק e:HEV החדשה, לא הפתעה גדולה שכן הונדה ZR-V מבוסס על הסיוויק. 

 

הונדה HR-V אמריקאי
הונדה HR-V אמריקאי.

כמו שאר מערכות ההנעה ההיברידיות של הונדה כיום, זו מערכת עם מנוע חשמלי חזק (183 כ"ס) האחראי על הנעת הדגם במרבית מצבי הנסיעה ומנוע הבנזין, בנפח 2.0 ליטר, משמש בעיקר גכנרטור לטעינת הסוללה. מנוע הבנזין מתחבר אל הגלגלים הקדמיים באמצעות מצמד רק במהירויות שיוט בכביש בין עירוני או מהיר. 

 

2022 הונדה HR-V אמריקאי
תא נוסעים בהשראת הסיוויק החדשה.

העיצוב החיצוני של הונדה ZR-V חלבי למדי וחסר השראה עם פרופורציות המעניקות לו מראה של האצ'בק על עקבים ופחות של קרוסאובר זקוף מהשורה. תא הנוסעים מציג עיצוב בהשראת תא הנוסעים של הסיוויק אך עם מספיק שינויים בכדי להעניק לו מראה שונה וייחודי משלו. להונדה ZR-V אורך של 457 ס"מ, רוחב של 184 ס"מ, גובה של 161 ס"מ ובסיס גלגלים של 265 ס"מ - קצר ב-9 ס"מ מזה של הסיוויק. 

2022 הונדה HR-V US

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.