2022 הונדה HR-V החדש
הונדה HR-V החדש.
2022 הונדה HR-V החדש
הונדה HR-V החדש.

בשלב זה אנחנו לא יודעים לומר לכם מתי נפגוש את הונדה HR-V החדש בישראל, אך כעת הדגם יוצא לדרך באירופה ואנחנו זוכים להיחשף לראשונה אל נתוני הביצועים וצריכת הדלק של הדגם שלהזכירם, משווק באירופה עם מערכת הנעה היברידית בלבד e:HEV עם עקרון פעולה זהה למוכר לנו מהג'אז החדשה.

 

כאמור, הדור הבא של הונדה HR-V ישווק עם מערכת ההנעה ההיברידית החדשה e:HEV של הונדה, זו מערכת המשלבת מנוע בנזין אטמוספרי, במקרה זה 1.5 ליטר במחזור אטקינסון החסכוני, שני מנועים חשמליים, אחד ראשי והאחר משמש כגנרטור, סוללות ליתיום-יון קטנה ותמסורת ייחודית (יחס העברה קבוע) החוסכת את השימוש בתיבה מרובת הילוכים גדולה וכבדה.

 

2022 הונדה HR-V החדש
שיפור בביצועים וצריכת הדלק לעומת הדגם הנוכחי.

למנוע החשמלי הראשי כאן הספק של 131 כ"ס ומומנט של 25.8 קג"מ, זאת לעומת רק 109 כ"ס בג'אז. התוצאה על הכביש היא נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.6 שניות וצריכת דלק משולבת של 18.5 ק"מ לליטר בתקן WLTP. אם נשווה לדגם הנוכחי, המצויד במנוע 1.5 ליטר 130 כ"ס ו-16.1 קג"מ, אז יש שיפור של 0.6 שניות בנתון התאוצה ושיפור של 24% בצריכת הדלק - בהשוואה לרמת הגימור הבסיסית של הדגם.

 

רק נזכיר לכם כי מערכת ההנעה הזו פועלת על המנוע החשמלי הראשי במרבית מצבי הנסיעה, במיוחד בעיר, כאשר מנוע הבנזין משמש רק כגנרטור לטעינת הסוללה או הזנה ישירה של המנוע החשמלי בעת האצה מלאה. מנוע הבנזין מניע את הגלגלים באופן ישיר רק בעת האצה מלאה או בנסיעה בכביש המהיר, שם הוא יכול לפעול בנצילות גבוהה יותר ובכך להשיג צריכת דלק נמוכה יותר. לרשות הנהג בחירה מבין 3 מצבי הנעה, כולל מצב חשמלי בלבד וכן שליטה על עוצמת הבלימה הרגנרטיבית דרך מנופים בגלגל ההגה.

 

הונדה HR-V החדש תא הנוסעים
נקי ומתוכנן היטב.

הונדה HR-V החדש עושה שימוש בשפת העיצוב העדכנית של הונדה, נקי ומודרני יותר למראה ועוד אורך של 4,330 מ"מ, רוחב של 1,790 מ"מ, גובה של 1,580 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,610 מ"מ, הוא כמעט וזהה לחלוטין בגודלו לדגם הנוכחי כך שהעיצוב החדש רק יוצר אשלייה כי מדובר בדגם גדול יותר.

 

הונדה HR-V החדש
הונדה HR-V החדש.

תא הנוסעים ממשיך את קו העיצוב החדש והנקי של הונדה עם סידור ברור של מערכי השליטה, חזרה מבורכת לממשקי שליטה פיזיים, כמו זה של בקרת האקלים, כך שתא הנוסעים לא רק נעים יותר לעיין אלא גם יותר ידידותי למשתמש. תא הנוסעים מכיל מערכת מולטימדיה "9 חדשה, מתחת לממשק בקרת האקלים נמצא מדף ייעודי למכשיר הסלולרי לצד צמד שקעי USB לנהג ולנוסע (אחד גם דאטה לחיבור לאנדרואיד אוטו), משטח טעינה אלחוטי, לוח מחוונים דיגיטלי ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 20

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.