2021 הונדה HR-V החדש
הונדה HR-V החדש - שינוי כיוון מוחלט (בתמונה הגרסה לשוק היפני עם גריל שונה).
2021 הונדה HR-V החדש
הונדה HR-V החדש - שינוי כיוון מוחלט (בתמונה הגרסה לשוק היפני עם גריל שונה).

הונדה חושפת את דגמי 2021 החדשים, לחלוטין כמובן, של הקרוסאובר הונדה HR-V וכמו במקרה של הג'אז החדשה הדגם ישווק באירופה עם הנעה היברידית e:HEV בלבד. בשלב זה הונדה מספקת לנו הצצה ראשונה בלבד אל הדגם, את הפרטים המלאים היא תציג רק בהמשך השנה.

 

העיצוב החיצוני חדש לחלוטין, מודרני, נעים לעין ובעיקר מינימליסטי מאוד ביחס להונדה חובבת העיצובים מרובי הזוויות. הקו המינימליסטי ממשיך גם אל חלל תא הנוסעים, אין כאן את "הבלאגן" שאנחנו רגילים לקבל אצל הונדה אלא עיצוב נקי מאוד, עם הפרדה ברורה בין מערכי התפעול השונים וחשוב לא פחות, חזרה לשימוש בכפתורים פיזיים עבור הממשקים השונים כמו בקרת האקלים ובמערכת המולטימדיה, כל אלו דברים שגם פגשנו בג'אז החדשה.

 

הונדה HR-V החדש 2021 תא הנוסעים
עיצוב מינימליסטי גם לתא הנוסעים.

הונדה מדווחת על תא נוסעים מרווח במיוחד העושה שימוש נרחב בחומרים רכים. לא קשה לזהות שהמושבים מאחור הם מושבי "הקסם" של הונדה המאפשרים קיפול נוח וקל של בסיס המושבים בכדי ליצור חלל הטעינה שימושי במושב האחורי או קיפול לפנים בכדי ליצור תא מטען שטח לחלוטין. אלמנט ייחודי שאפשר לראות בתמונות הוא השליטה על פתחי המיזוג באמצעות חוגה בקצה הדשבורד, אחת לנהג ואחת לנוסע שלצידו. במרכז הדשבורד נמצא את מערכת המולטימדיה Honda Connect החדשה עם מסך מגע "9 עם חיבור קבוע לרשת האינטרנט, נקודה חמה לנוסעי הרכב וכמובן גם הרחבה למכשירי אנדרואיד ואפל. 

 

2021 הונדה HR-V החדש
עם הנעה היברידית בלבד (בתמונה הגרסה לשוק היפני).

הונדה לא מנדבת פרטים על מערכת ההנעה ההיברידית שתשרת את הדגם אך סביר להניח כי זו אותה יחידת הנעה של הג'אז e:HEV החדשה, כלומר שילוב של מנוע 1.5 ליטר בנזין המייצר הספק מרבי של 97 כ"ס ומומנט מרבי של 13.5 קג"מ עם מנוע חשמלי ראשי המייצר 109 כ"ס ומומנט מרבי גבוה של 25.8 קג"מ. בשוק היפני הדגם ישווק גם עם מנוע 1.5 ליטר אטמוספרי המוכר מהדגם הנוכחי ובשידוך לתיבת הילוכים רציפה. להונדה HR-V החדש אורך של 4,340 מ"מ, רוחב של 1,790 מ"מ, גובה של 1,582 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,610 מ"מ. 

לשם התזכורת, זו מערכת בה מנוע הבנזין משמש בעיקר כגנרטור לטעינת הסוללה והוא מתחבר לגלגלים הקדמיים בעיקר בזמן נסיעה בכביש המהיר או בזמן האצה חזקה.

 

הונדה HR-V החדש מצויד גם בדור החדש של מערכת הבטיחות המתקדמת HONDA SENSING. המערכת כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, היגוי אקטיבי למניעה של ירידה לא מתוכננת לשולי הכביש, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, אור גבוה אוטומטי, זיהוי תמרורים, מערכת למניעה של האצה בלתי נשלטת אל מכשול מלפנים ומאחור ומערכת זיהוי תמרורים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.