MG מארוול R
MG מארוול R.
MG מארוול R
MG מארוול R.

לאחר שחשפה את הקרוסאובר החשמלי הגדול והחדש שלה בחודש מרץ האחרון, MG החלה בשיווק מוקדם של המארוול R החשמלי בשוק האירופי, לישראל הדגם יגיע במהלך החודשים הקרובים. MG מארוול R הוא קרוסאובר חשמלי המתחרה ישירות ברכבים כגון סקודה אניאק, יונדאי איוניק 5, קיה EV6 ועוד, כולם דגמים אותם נפגוש בישראל במהלך החודשים הקרובים.

 

בניגוד ל- MG ZS EV המבוסס על פלטפורמה של דגם בנזין, MG מארוול R מבוסס על פלטפורמה ייעודית לרכבים חשמליים כך שהוא גם נהנה מכל היתרונות שפלטפורמה כזו מאפשרת לקבל, כגון מרווח רגליים גדול ליושבי השורה השנייה, לצד טכנולוגיה מתקדמת שהוטמעה בפלטפורמה הזו. למארוול R אורך של של 4,674 מ"מ, רוחב של 1,919 מ"מ, גובה של 1,618 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,804 מ"מ. נפח תא המטען צנום יחסית ועומד על 357 ליטר ועד ל-1,396 ליטר עם קיפול המושבים מאחור. בדגמם ההנעה האחורית יש עוד תא מטען קדמי בנפח של 150 ליטר. לשם ההשוואה, לסקודה אניאק, עם מידות דומות למדי, נפח תא מטען של 585 ליטר.

 

MG מארוול R
מתחרה לסקודה אניאק וקיה EV6.

בשלב ההשקה MG מארוול R יהיה זמין באירופה בשני דגמים, דגם הנעה אחורית עם שני מנועים חשמליים או דגם הנעה כפולה עם שלושה מנועים חשמליים - אחד קדמי. בשני הדגמים מותקנת סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 70kWh המציעה טעינה ציבורית/ביתית AC בהספק של עד 11kW או טעינה ציבורית DC מהירה המאפשרת טעינה של עד 80% מקיבולת הסוללה בזמן של 43 דקות. MG ציידה את הדגם בטכנולוגיית V2L המאפשרת להפעיל מוצרים חשמליים באמצעות הסוללה שברכב.

 

MG מארוול R תא הנוסעים
מולטימדיה 19.4 אינץ' ענקית.

לדגם ההנעה האחורית הספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 41.8 קג"מ. זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.9 שניות ולמהירות מרבית של 200 קמ"ש. הסוללה שבדגם מאפשרת טווח נסיעה של 402 ק"מ בתקן WLTP.

 

לדגם ההנעה הכפולה של המראוול R כבר הספק מרבי של 288 כ"ס ומומנט מרבי של 67.8 קג"מ, כאן זה כבר מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.9 שניות ולמהירות מרבית של 200 קמ"ש. טווח הנסיעה בדגם זה עומד על 370 ק"מ בתקן WLTP.

 

MG מארוול R
טווח נסיעה של 370 עד 402 קילומטר.

תא הנוסעים מציג עיצוב מודרני ונעים לעין והוא עושה שימוש נרחב בחומרים רכבים מלפנים ומאחור לצד עיטוף בדמוי עור בדשבורד ובדלתות. בקונסולה המרכזית הצפה נמצא את מערכת המולטימדיה iSMART החדשה של MG עם מסך מגע ענק בגודל של "19.4. המערכת כוללת תפעול קולי, הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ובתחתית המסך ישנה תצוגה קבועה לשליטה על בקרת האקלים וחימום/אוורור המושבים. המערכת תזכה לעדכוני OTA. לרשות הנהג ישנה אפליקציה המאפשרת הפעלה מרחוק של בקרת האקלים, איתור הרכב, ניהול הטעינה, פתיחה/נעילה מרחוק ועוד.

 

MG מארוול R
MG מארוול R.

בנוסף נוכל למצוא בתא הנוסעים גם לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 עם תצוגה משתנה, שקעי USB לנוסעים מלפנים ומאחור, תאורת LED מלאה, משטח טעינה אלחוטי ועוד. על שלום הנוסעים תשמור מערכת הבטיחות MG Pilot הכולל יכולות משודרגות לעומת המוכר לנו משאר דגמי MG.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.