במידה וביואיק וראנו החדשה ממשיכה כמו הדגם היוצא להתבסס על אופל אסטרה סדאן (ברלינה), אז קיבלנו הצצה ראשונה לאסטרה סדאן החדשה שתוצג לקראת סוף השנה.

2015 ביואיק וראנו
ביואיק וראנו החדשה - הצצה לאופל אסטרה ברלינה החדשה?

ג'נרל מוטורס, חשפה בתערוכת הרכב של שנגחאי את ביואיק וראנו החדשה, המשפחתית סדאן "פרימיום" של ביואיק המשווקת לראשונה בסין ומשווקת מזה מספר שנים בשוק האמריקאי.

 

ביואיק אמנם כבר לא משווקת כאן אצלנו כך שהוארנו החדשה כדגם לא מאוד מעניינת אותנו, אך היא כן מעניינת אותו שכן הדגם הנוכחי של הוראנו  מבוסס באופן מלא על אופל אסטרה ברלינה וניתן להניח שגם הוראנו החדשה מבוססת על הדור הבא של האסטרה ברלינה.

 

אנחנו כמובן יכולים רק לנחש ואת התשובה המלאה נקבל כאשר אופל תציג את האסטרה החדשה בהמשך השנה (פרנקפורט-ספטמבר 2015), אך אי אפשר להתכחש לעובדה שהעיצוב של הוארנו הוא מאוד "אופל" ובמיוחד עיצוב פנסי החזית והפנסים מאחור.

 

הוראנו מצוידת במנוע 1.5 ליטר טורבו SIDI, גרסה מוקטנת של מנוע ה-1.6 טורבו SIDI של אופל המשווק עם האינסיגניה – מוקטן רק בשל הטבת מס בסין על מנועים בנפח של 1.5 ליטר ומטה. למנוע הספק מרבי של 169 כ"ס ב-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,700-4,400 סל"ד. אותו מנוע, דרך אגב, ישרת את שברולט מאליבו 2016 החדשה שהוצגה לאחרונה.

 

בניגוד למאליבו  בה מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו', בוראנו מנוע זה משודך לתיבת השבעה הילוכים כפולת המצמדים DSG החדשה של ג'נרל מוטורס וסיכוי גבוהה שזו גם תיבת ההילוכים שתחליף את תיבת השישה הילוכים המיושנת  באסטרה החדשה. לפי ביואיק, עם צריכת הדלק המשולבת בדגם עמדת על 16.5 ק"מ לליטר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.