2021 אודי S3 החדשה
אודי S3 החדשה.
2021 אודי S3 החדשה
אודי S3 החדשה.

אודי A3 ספורטבק החדשה בדיוק הושקה בתחילת החודש בישראל והיום, אודי חושפת את גרסאות הביצועים החדשות של הדגם בשתי גרסאות המרכב: S3 ספורטבק החדשה ו-S3 סדאן החדשה. בשנה הבאה נפגוש כמובן את גרסת הקצה של הדגמים, RS3 החדשה. אודי S3 החדשה מתחרה מול דגמים כגון A35 AMG של מרצדס, ב.מ.וו M135i ועוד.

 

בחזיתה של ה-S3 החדשה אנחנו מוצאים את מנוע ה-2.0 ליטר TFSI המוכר מהדגם היוצא (EA888 בגרסה משופרת במעט) עם הספק מרבי של 310 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, שדרוג קל לעומת הדגם היוצא ונתונים דומים/זהים למתחרות הישירות. הכוח הזה עובר אל כל ארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה קוואטרו ותיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים s-tronic. לפי אודי זה מספיק בכדי להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.8 שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. גם כאן מדובר בשדרוג קל לעומת הדגם היוצא (4.9 שניות) ובנתונים דומים למתחרות, 4.8 שניות באודי ו-ב.מ.וו ו-4.7 שניות במרצדס.

על מערכת ההנעה הזו מנצחת מערכת בקרת התנהגות חדשה השולטת אלקטרונית על פעולת מערכת ההנעה הכפולה, בקרת היציבות והבולמים האדפטיביים (אופציה) בכדי להשיג את המקסימום ממערכת ההנעה הכפולה של הדגם.

 

2021 אודי S3 ספורטבק החדשה
אודי S3 ספורטבק החדשה.

דגמי S3 החדשים זכו לבולמים חדשים המבטיחים שיפור בנוחות וביכולת הצמדת הגלגלים לכביש, הכיול הספורטיבי יותר לעומת הדגמים הרגילים כולל הנמכת מרכב של 15 מ"מ. על הלחץ במערכת הבלימה המשודרגת לעומת הדגמים הרגילים אחראי בוסטר חשמלי במקום מכני. הקליפרים מאחורי חישוקי הגלגלים, "18 כסטנדרט או "19 כאופציה, צבועים בשחור כסטנדרט עם אופציה לצבע אדום.

 

אודי S3 החדשה תא הנוסעים
האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים.

העיצוב החיצוני אגרסיבי יותר מזה של הדגמים הרגילים עם גריל בשחור, כונסי אוויר בולטים יותר בצידי הפגוש (אך רק הימני פתוח לקירור מצנן הביניים), חצאיות צד בולטות יותר בשחור, עיצוב ספורטיבי יותר לפגוש האחורי המסתיים בדמוי דיפיוזר ושני צמדים של סופיות אגזוז בשחור. את המראה החיצוני חותמים עיצובים ייחודיים לחישוקי הגלגלים וחתימת תאורת יום ייחודית בפנסים הראשיים כאשר אלו מצוידים בתאורת matrix LED.

 

2021 אודי S3 סדאן החדשה
אודי S3 סדאן החדשה.

האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים עם גלגל הגה קטום המצויד במנופי העברת הילוכים, מושבי ספורט עם תמיכה משופרת לגוף (עור משולב באלקנטרה כסטנדרט עם אופציה לעור מלא), דוושות בגימור אלומיניום, גימור מתכתי או קרבון בהיר לאורך הדשבורד ועוד. בנוסף נמצא לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 כסטנדרט עם אופציה למסך "12.3 עם חבילת "Plus", מערכת מולטימדיה MIB3 עם מסך מגע "10.1 עם תפעול קולי, חיבור קבוע לרשת האינטרנט לטובת עדכונים והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. המערכת החדשה כוללת תמיכה בתקשורת V2X בין הרכב לסביבה, כגון קבלת תזמון רמזורים ישירות ללוח המחוונים.

 

2021 אודי S3 ספורטבק החדשה
אודי S3 ספורטבק החדשה.

כמו ב-A3 החדשה גם דגמי ה-S3 מצוידים במגוון עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב ושימוש במידע ממערכת הניווט והמצלמה הקדמית להתאמת מהירות הנסיעה, בלימה אוטונומית, ניטור שטחים מתים בצידי הרכב ומאחור ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.