גרסת R Design ל- XC90 החדש מציעה מראה וכיול ספורטיבי יותר לקרוסאובר המגודל של וולוו, המחיר עומד על 559,900 שקל.

2015 וולוו XC90 R DESIGN
גרסת R-Design הספורטיבית לוולוו XC90 החדש נוחתת בישראל.

מאיר, יבואנית וולוו בישראל, מצרפת עתה אל היצע דגמי ה-XC90 החדש, שהושק אצלנו בחודש יוני האחרון, גם את גרסת R Design הספורטיבית של הדגם. 

 

גרסת ה- R דיזיין לוולוו XC90 כוללת אלמנטים עיצוביים ייחודיים המעניקים לדגם מראה ספורטיבי לצד כיול ספורטיבי יותר למתלים, תיבת ההילוכים ולהיגוי. בצד הקוסמטי נמצא מסגרת חלונות בגימור מט, ידיות פתיחת דלתות בעיצוב ייחודי, בתי מראות כסופים, גריל בעיצוב ייחודי ובגימור שחור יחד עם חישוקי "20 בעיצוב ייחודי לגרסה זו.

 

בתא הנוסעים נמצא עיצוב ייחודי לדוושות ולשטיחים, וילונות צד, תקרה וקורות בצבע שחור, מושבים בגימור ייחודי לגרסת R-Design ועוד. גרסת ה-R-Design תשווק נכון לעכשיו רק בגרסת החמישה מושבים של ה-XC90.

 

גרסת ה- R Design תשווק בישראל עם מנוע ה-T6 החדש של וולוו: 2.0 ליטר עם מגדש טורבו ומגדש על המייצר הספק מרבי של 320 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. כמו בכל דגמי ה-XC90 המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו', אך בכיול ספורטיבי יותר לעומת שאר גרסאות הדגם. עם הנעה כפולה כסטנדרט הביצועים עומדים על 6.5 שניות 0-100 קמ"ש.

 


רמת האבזור בדגם עשירה וכולל, בין היתר: בקרת אקלים 4 אזורים, מערכת שמע יוקרתית מבית BOWERS&WILKINS עם 19 רמקולים,תאורת LED ראשית אדפטיבית ועוד. גם בתחום הבטיחות הדגם מצויד במערכות מתקדמות כגון בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת נתיב, ניטור שטחים מתים (גם מאחור), מערכת בלימה אוטו' כולל זיהוי הולכי רגל ועוד.

 

מחירו של וולוו XC90 R-DESIGN T6 AWD עומד על החל מ-559,900 שקל. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.