לאחר שהשיקה אשתקד את דגמי הקונטיננטל GT החדשים, בנטלי משיקה כעת את גרסת ה- סופרספורט החדשה של הדגם המציגה שינוי כיוון עבור דגמי ה- סופר-ספורט, כבר לא הגרסה הכי חזקה של הדגם אלא הכי קלה ומהנה לנהיגה.
השינוי הכי משמעותי הוא מעבר להנעה אחורית בלבד במקום כפולה, לראשונה בדגם, ובמקום יחידת הנעה V8 היברידית פלאג-אין כמו שאר דגמי הקונטיננטל GT החדשים, כאן מנוע ה-V8 הוא מנוע טהור ללא כל סיוע חשמלי, 4.0 ליטר V8 טווין-טורבו המייצר הספק מרבי של 666 כ"ס ומומנט מרבי של 81.5 קג"מ. המנוע הזה זכה למקצה שדרוגים ובעיקר חיזוקים של חלקי הפנים כמו הבוכנות ועוד.
רק נזכיר כי לקונטיננטל GT ספיד עם מערכת הפלאג-אין הספק מרבי משולב של 782 כ"ס ויש גם טווח נסיעה חשמלי של כ-80 ק"מ. אז ההספק נמוך יותר, אך כאמור המיקוד כאן הוא על ניהוג והתנהגות והוויתור על מערכת הנעה כפולה וכל המערכת ההיברידית איפשרו להפוך את הסופר-ספורט החדשה לאחת המכוניות הקלות ביותר אי פעם של בנטלי במשקל של קצת פחות מ-2000 ק"ג, כחצי טון פחות משאר גרסאות הדגם.
עם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות אי אפשר לקרוא לדגם הזה איטי, אך זה עדיין 0.5 שניות פחות מהקונטיננטל GT ספיד ההיברידית. הכוח אל הגלגלים האחוריים עובר דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית, שזכתה גם היא למקצה שדרוגים, ודיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית. כאמור, זו הקונטיננטל הראשונה אי פעם עם הנעה אחורית בלבד.
כדי להתמודד עם העבודה שכעת כל הכוח עובר רק לשני גלגלים, בנטלי הרחיבה את חלקו האחורי של הדגם כדי שתוכל להתקין צמיגים רחבים יותר, לצד זה נמצא גם תוכנה ייעודית למערכת בקרת היציבות, כיול ייחודי להיגוי ולמתלי האוויר האדפטיביים ולמערכת ההיגוי האחורית.
העיצוב הקרבי נועד לא רק לשדר את המסר הספורטיבי אלא גם לשרת את הדגם בכל הקשור לזרימת האוויר סביב הרכב כך שבשורה התחתונה הדגם מסוגל לייצר במהירויות גבוהות כוח הצמדה גובה יותר בכ-300 ק"ג יותר מה- GT ספיד, כמה בפועל? בנטלי לא חושפת את הנתון.
רוכשי הדגם שירצו לקחת את הרכב גם למסלול יכולים לבחור בצמיגי פירלי P Zero Trofeo RS שלטענת בנטלי מאפשרים לדגם להשיג מהירות גבוהה יותר ב-30% בעיקולים ולייצר כוח פנייה של עד 1.3G. כל זה הושג כמובן בזכות הפחתת המשקל המשמעותית של הדגם.





