ג'וק Ministry of Sound - גרסה במהדורה מוגבלת של הדגם עם צביעה ייחודית לדגם ותא נוסעים "בקצב הדאנס”.

ניסאן ג'וק MOS - ג'וק בקצב הדאנס

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל, תחל בקרוב בשיווקו של ניסאן ג'וק MOS, שיוצע במהדורה מוגבלת. גרסת Ministry of Sound זוכה בעיצוב חיצוני ופנימי ייחודי לדגם בהתאם ללוגו של MOS (לבן/שחור) וביחד עם חבילת אבזור הכוללת מכשיר ipod עם מתקן ייעודי.

 

ניסאן ג'וק MOS נולד באמצעות שיתוף פעולה בין ניסאן אירופה לבין קבוצת המועדונים ומוסיקת הדאנס האלקטרונית Ministry of Sound שבסיסה בלונדון. הג'וק MOS מגיע בגרסת מנוע 1.6 ליטר עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה וברמת אבזור טקנה המפוארת.

 

הסדרה המוגבלת של הג'וק תהיה זמינה בצבע שחור מטאלי או לבן מלא. כל הדגמים מגיעים כסטנדרט עם חישוקי סגסוגת לבנים 17 אינץ', ידיות דלתות לבנות וחיפוי לבן למראות הצד, קורת B בשחור מבריק וסמל ייחודי של Ministry of Sound משלים את חבילת העיצוב החיצוני.

 

בתא הנוסעים הדגם מתאפיין בקונסולה מרכזית בצבע לבן, חיפויי דלתות לבנים ותפרים לבנים על מושבי העור, גלגל ההגה וגולת ידית ההילוכים. תא הנוסעים כולל גם תושבת ל-iPod.

 

כל הרוכשים דגמי ג'וק עם Ministry of Sound יקבלו גם חבילת מוסיקה אקסקלוסיבית המיועדת לשפר את הנאתם מהמכונית. החבילה כוללת Apple iPod Touch 8GB, הטעון מראש בתוכן וידיאו ותמונות של ניסאן ו-Ministry of Sound, כשמאחור חקוקים עליו סמלי ניסאן ו-Ministry of Sound.

 

חבילת המוסיקה כוללת גם זוג אוזניות Ministry of Sound  ממותגות עם לוגו ג'וק אקסקלוסיבי. משלים את החבילה קוד הפעלה שמאפשר ללקוחות גישת VIP אקסקלוסיבית לחנות המוסיקה של Ministry of Sound.

 

מחיר הדגם יעמוד על 144,300 שקל.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.