אודי e-tron GT טיזר
אודי e-tron GT.
אודי e-tron GT טיזר
אודי e-tron GT.

עכשיו יש תאריך. ב-9.02.2021 אודי תחשוף בכורה עולמית את מכונית הספורט קופה 4 דלתות החשמלית אודיe-tron GT, כשנתיים לאחר שהציגה את הדגם כקונספט בתערוכת לוס אנג'לס 2018.

 

תמונות הטיזר שאודי צירפה להודעה ממחישה לנו שוב עד כמה גרסת הייצור של הדגם נותרה נאמנה לעיצוב המרהיב של הקונספט לדגם ואין ספק כי מדובר באחד העיצובים המוצלחים ביותר של אודי מהשנים האחרונות.

 

אודי RS E-TRON GT
אודי RS E-tron GT.

אודי e-tron GT תשווק בשלב הראשון בשתי גרסאות, גרסה רגילה וגרסת ביצועים RS, זו האחרונה מצוידת בשני מנועים חשמליים בעלי הספק כולל של 590 כ"ס ומומנט מרבי של 84.6 קג"מ ובזמן האצה מלאה, למשך זמן קצוב, ההספק המרבי יעמוד על 640 כ"ס. כמו בפורשה טייקן, דגם איתו ה- e-tron GT חולקת מכלולים רבים, בתחתית המרכב מותקנת סוללת ליתיום-יון בקיבולת נטו של 83.7kWh שתאפשר לדגם להשיג טווח נסיעה של מעל ל-400 ק"מ.

עכשיו שטסלה חשפה את דגמי מודל S המחודשים בגרסאות פלייד עם 1020 כ"ס, נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.1 שניות וטווח נסיעה של 840 ק"מ, הנתונים של אודי, גם אלו של פורשה, כבר פחות מרשימים. 

 

אודי RS E-tron GT
אודי RS E-tron GT.

הסוללה שבדגם פועלת במתח של 800V, גם זה כמו בטייקן, המאפשרת טעינה אולטרה מהירה בהספק של עד 350kW, שימוש במטען כזה למשך של 22.5 דקות יאפשר טעינה של הסולה מקיבולת של 10% עד 80%.

הדגם נשען על מתלי אוויר המאפשרים את הגבהת המרכב ב-22 מ"מ או הנמכתו ב-10 מ"מ במצב ספורט. במצב אקו החסכוני ניתן להנמיך את המרכב ב-22 מ"מ אך אז המהירות המרבית מוגבלת בכדי למנוע חוסר יציבות בשל העילוי הפועל על הרכב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.