ב.מ.וו נותנת לנו טעימה קטנה מה-X3 החדשה. הפעם יצא לה עיצוב מאוד מוצלח ויותר קרוב ל-X5.

ב.מ.וו X3 החדשה - מוצלחת

ב.מ.וו X3 עד היום, לא ממש הצליחה במכירות. הניסיון של ב.מ.וו לרכב על גל ההצלחה של ה-X5 לא היה מוצלח ובצדק. עם עיצוב מאוד פושר ופרופורציות שנראו כסדרה 3 שפשוט מתחו אותה לגובה ולא כבייבי X5 זה היה חסר סיכוי, למרות הסמל מלפנים והרוח הגבית מההצלחה המדהימה של ה-X5.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

עכשיו ב.מ.וו חושפת לראשונה את הדור השני של ה-X3 וזו הפעם הראשונה בה אנו זוכים לראות את ה-X3 ללא הסוואה. ב.מ.וו לא עיגלה פינות הפעם, בעצם בתחום העיצוב כן וה-X3 החדשה נראת הרבה יותר דומה ל-X5, מה שהיה אמור להיות כבר בדור הראשון.

מידות ה-X3 החדשה גדלה, האורך צמח ב- 83 מ"מ ל- 4648 מ"מ, הרוחב ב-28 מ"מ ל-1881 מ"מ, הגובה ב- 12 מ"מ ל- 1686 מ"מ ובסיס הגלגלים צמח ב- 15 מ"מ ל- 2810 מ"מ. למי שזה משנה, מרווח הגחון הוסיף 12 מ"מ מרחק מהקרקע.

 

פנים הרכב שונה לחלוטין ומיישר קו עם דגמי ב.מ.וו החדשים. כל הקונסולה המרכזית מופנת כלפי הנהג ונוספה מערכת iDrive עם מסך 8 אניצ' חדש.

 

ה-X3 נבנה על בסיס שילדת סדרה 3 הבאה ויזכה למנועי 4 ו-6 צילינדרים בנפח של 2.0 ליטר עד 3.0 ליטר טורבו. בהשקה תוצע ה-X3 החדשה עם שני מנועים.

הראשון מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל xDRIVE20d בהספק של 181 כ"ס ומומנט של 29.9 קג"מ. על משקל של 1790 ק"ג זה מספיק לביצועים של 8.5 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 209 קמ"ש, בהחלט מכובד לרכב כבד שכזה. עוד יותר מרשים זו צריכת הדלק העומדת על צריכה משולבת של 17.8 ק"מ לליטר.

 

2011 ב.מ.וו X3 - הגלריה המלאה

 

המנוע השני איתו תוצג ה-X3 החדשה, מנוע 3.0 ליטר V6 טורבו xDRIVE35i בהספק של 302 כ"ס ומומנט של 40.8 קג"מ. על משקל של 1880 ק"ג, זה מספיק לביצועים של 5.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 244 קמ"ש מרשימים ביותר. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 11.2 ק"מ לליטר.

 

מנוע הדיזל ישודך לתיבת 6 הילוכים ידנית ואילו מנוע ה-3.0 ליטר יקבל את תיבת 8 ההילוכים החדשה של ב.מ.וו. המנועים משודכים למערכת עצור/סע לחיסכון בדלק. גרסת הדיזל תנעל חישוקי 17 אינצ' וגרסת הבנזין חישוקי 18 אינצ'. מנועים נוספים כגון 2.0 ליטר 204 כ"ס, יוצעו לרוכשים במהלך שנת 2011. החשיפה הרשמית בתערוכת פריז בעוד כ-חודשיים ומיד לאחר מכן תחילת המכירות.

 

אם אודי Q5 ופולקסווגן טיגואן חיו על מי מנוחות עד עכשיו, עם מכירות נאות, ה-X3 יעשה קצת מהפכה ויכניס קצת סערה לשוק הקרוסאובר היוקרתי.

תגובות (4)

This comment was minimized by the moderator on the site

הקודמת הייתה פשוע זוועתית

This comment was minimized by the moderator on the site

הקודמת הייתה פשוע זוועתית

This comment was minimized by the moderator on the site

במוו לא מצליחה ומנסה פשוט לחכות את האודי Q5 .<br />מביני עניין יודעים שהיום אין בכלל מה להשוות בין האודי לשאר המכוניות . האודי עשתה פריצת דרך ענקית ב5 שנים האחרונות ומביני עניין "צנועים" יודעים...

במוו לא מצליחה ומנסה פשוט לחכות את האודי Q5 .<br />מביני עניין יודעים שהיום אין בכלל מה להשוות בין האודי לשאר המכוניות . האודי עשתה פריצת דרך ענקית ב5 שנים האחרונות ומביני עניין "צנועים" יודעים על מה אני מדבר . אין ספק שהX3 רכב יפה אבל רחוק מהQ5 AK UDI /

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

במוו לא מצליחה ומנסה פשוט לחכות את האודי Q5 .<br />מביני עניין יודעים שהיום אין בכלל מה להשוות בין האודי לשאר המכוניות . האודי עשתה פריצת דרך ענקית ב5 שנים האחרונות ומביני עניין "צנועים" יודעים...

במוו לא מצליחה ומנסה פשוט לחכות את האודי Q5 .<br />מביני עניין יודעים שהיום אין בכלל מה להשוות בין האודי לשאר המכוניות . האודי עשתה פריצת דרך ענקית ב5 שנים האחרונות ומביני עניין "צנועים" יודעים על מה אני מדבר . אין ספק שהX3 רכב יפה אבל רחוק מהQ5 AK UDI /

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location