Geely Vision Starburst
Geely Vision Starburst.
Geely Vision Starburst
Geely Vision Starburst.

גילי הסינית (Geely), שאת הדגמים החשמליים שלה ושל מותג המשנה שנה geometry נפגוש בישראל בתחילת השנה הבאה, חושפת את הקונספט ויז'ן סטארברסט ( Vision Starburst) המציג את שפת העיצוב החדשה של המותג העושה שימוש "באלמנטים קוסמיים".

 

צריך להודות כי אם לא היינו יודעים כי מדובר בקונספט של גילי, בקלות יכולנו לטעות ולחשוב כי מדובר בקונספט של קאדילק, במיוחד עיצוב חזית הדגם הדומה למדי לזו של קאדילק ליריק החשמלי. בכל מקרה, העיצוב בסגנון ספורטיבי של קופה 4 דלתות מרהיב למדי ומציג שינוי כיוון דרסתי משפת העיצוב הנוכחית של החברה.

 

גילי קונספט
Geely Vision Starburst.

אל העיצוב החיצוני הספורטיבי גילי הצמידה תא הנוסעים מודרני ומנימליסטי עם תאורת אווירה בסגנון של "קרניי אור קוסמיות". במרכז הדשבורד נמצא מסך מגע אנכי גדול ממדים המשרת את הדור הבא של מערכת המולטימדיה של גילי וסביר להניח כי זו מערכת המבוססת על טכנולוגיה שפותחה במשותף עם גוגל הסינית - Baidu. לגילי אין כוונה להביא את הקונספט הזה לכדי ייצור, אך אלמנטים ויזואליים רבים מהקונספט יוטמעו בדגמים העתידיים של המותג.

 

Vision Starburst
Geely Vision Starburst.

כאמור, את מותג גילי ומותג המשנה לרכבים חשמליים GEOMETRY נפגוש בישראל בתחילת השנה הבאה ביבוא של קבוצת יוניון (יבואנית טויוטה בישראל). הדגם הראשון שאנחנו צפויים לפגוש בישראל הוא Geometry C, קרוסאובר קומפקטי הדומה בגודלו לרכבים כגון ניסאן קשקאי המצויד במערכת הנעה חשמלית בהספק של 201 כ"ס וסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 53kWh או 70kWh.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.