מרצדס מייבאך EQS SUV קונספט
מרצדס מייבאך EQS SUV קונספט.
מרצדס מייבאך EQS SUV קונספט
מרצדס מייבאך EQS SUV קונספט.

מרצדס הציגה בתערוכת מינכן את הקונספט מרצדס-מייבאך EQS SUV, קונספט לקרוסאובר חשמלי אולטרה יוקרתי והדגם החשמלי הראשון אי פעם של מייבאך. מכיוון שדגמי מייבאך הם כיום רק סוג של רמת גימור יוקרתית יותר לדגמי מרצדס הרגילים, הקונספט מציג כמובן גם את מרצדס EQS SUV העתידי. שני הדגמים ייכנסו לפס הייצור במהלך שנת 2022.

 

מרצדס EQS SUV יהיה הדגם החשמלי הייעודי השלישי של מרצדס לאחר ה- EQS שהוצגה מוקדם יותר השנה, ולאחרונה זכתה לדגם ביצועים EQS 53, ולאחר מרצדס EQE שהוצגה במקביל בתערוכה. קצת מאוחר יותר, במהלך שנת 2022 מרצדס תציג את דגם EQE SUV.

 

מרצדס מייבאך EQS SUV
מרצדס מייבאך EQS SUV.

הקונספט נושא את כל האלמנטים העיצוביים המוכרים של דגמי מרצדס מייבאך, בין אם זה הגריל גדול הממדים עם גריל בעל צלעות אנכיות צפופות - במקרה זה אטום לחלוטין כמובן, גימור מתכתי למסגרת החלונות, חישוקי הגלגלים הבוהקים ועוד. הקונספט מציג אבולוציה קלה לשפת העיצוב של דגמי EQ החשמליים, במיוחד בעיצוב החזית והשילוב של הפנסים הראשיים עם הגריל הקדמי. כמו במרצדס EQS, גם כאן נוכל למצוא דלתות חשמליות אוטומטיות וידיות הדלתות נשלפות אוטומטית מהמרכב כאשר הנהג מתקרב לרכב.

 

מרצדס מייבאך EQS SUV
מרצדס מייבאך EQS SUV.

תא הנוסעים מעוצב בצורה המוכרת לנו ממרצדס EQS כאשר כולל מערכת MBUX Hyperscreen עם משטח זכוכית ענק המכסה את כל הדשבורד ומכיל 3 מסכים גדולים. כמו במקרה של ה- GLS 600 מייבאך אין כאן שורת מושבים שלישית וכל המקום מאחור מוקדש לשני מושבי מחלקה ראשונה המופרדים בינהם באמצעות קונסולה אלגטית, שם גם נוכל למצוא מקרר למשקאות, כוסות ועוד ועמדת שליטה נפרדת על מערכת הבידור עם מסך לכל נוסע.

 

מרצדס לא מספקת מידע על יחידת ההנעה החשמלית של הדגם, אך ניתן דגם EQS מייבאך יצויד באותה יחידת הנעה של מרצדס EQS 53, כלומר הנעה כפולה בהספק כולל של 650 כ"ס וסוללה בקיבולת נטו של 107.8kWh.

2021 מרצדס מייבאך EQS SUV קונספט

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.