2021 ג'יפ קומפאס החדש
ג'יפ קומפאס המחודש.
2021 ג'יפ קומפאס החדש
ג'יפ קומפאס המחודש.

ג'יפ חשפה בסין, במסגרת תערוכת הרכב של גואנגזו, את דגמי 2021 החדשים של ג'יפ קומפאס אשר זכו למתיחת פנים מקיפה, קלה מהצד החיצוני אך מקיפה ומשמעותית בתא הנוסעים. בתחום ההנעה אין חדשות של ממש שכן הקומפאס כבר זכה למספר עדכונים משמעותיים השנה בתחום זה, מנוע 1.3 טורבו חדש בהספקים של 130-150 כ"ס וכן יחידת הנעה היברידית פלאג-אין חזקה בהספקים של 180-240 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק"מ.

 

תא הנוסעים של הקומפאס הנוכחי אולי מורכב מחומרים איכותיים יחסית, אך הוא שבלוני למראה, מרגיש מיושן ולא עדכני ובטח שלא מסוגל להציב תחרות לדגמים מתחרים כמו אודי Q3 או וולוו V40. כנראה שגם בג'יפ הבינו את זה ולכן הם פשוט עיצבו מחדש את רוב תא הנוסעים, יש דשבורד חדש, גלגל הגה חדש, קונסולה מרכזית חדשה, חיפויים חדשים לדלתות ועוד, כל זה במקביל לשדרוג מקיף לחומרים והגימור המרכיבים את תא הנוסעים.

 

ג'יפ קומפאס 2021 תא הנוסעים
שדרוג מקיף לתא הנוסעים.

לצד העיצוב החדש והמודרני של תא הנוסעים, המהווה מהפכה עבור הדגם, ג'יפ שדרגה גם את הטכנולוגיה בתא הנוסעים. יש כעת לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך בגודל "10.25, יש גם מערכת מולטימדיה חדשה "הצפה" במרכז הדשבורד עם מסך מגע "10.1, יש גם ממשק שליטה חדש ומודרני למראה על בקרת האקלים, משטח טעינה אלחוטי ועוד.

העיצוב החיצוני השתנה רק במעט, יש פנסים ראשיים מעודכנים עם חתימת תאורת יום חדשה, יש גם עיצוב מעודכן לגריל הקדמי ועיצוב חדש לפגוש הקדמי.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.