ג'יפ ממשיכה להרחיב את היצע הדגמים החשמליים שלה והפעם מדובר ברכב כביש-שטח חשמלי של ממש - ג'יפ ריקון (Recon) - אותו ג'יפ תשיק בצפון אמריקה כבר ברבעון הראשון של 2026 כאשר השוק הגלובלי יקבל את הדגם רק ברבעון האחרון של השנה הבאה. בשלב זה ג'יפ חושפת את גרסת הקצה של הדגם, Moab, שתשווק במחיר החל מ- $65,000.
ג'יפ ריקון מצויד במערכת הנעה חשמלית כפולה בהספק משולב של 650 כ"ס ומומנט מרבי 85.6 קג"מ כאשר בתחתית השלדה מותקנת סוללה בקיבולת של 100kWh שלפי ג'יפ זכתה למיגון עבה וקשיח של פלדה והגנה מלאה ממים (כך גם המנועים). השילוב הזה מאפשר להשיג נתון 0-100 קמ"ש של 3.7 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש לצד טווח נסיעה של כ-450 ק"מ בתקן WLTP או 403 ק"מ בתקן EPA האמריקאי המחמיר והמציאותי יותר. טעינה של 5% עד 80% אורכת כ-28 דקות עם מטען מהיר או 6.8 שעות עם מטען AC ביתי.
בניגוד לרנגלר המבוסס על שלדת סולם וסרנים קשיחים, ג'יפ ריקון מבוסס על שלדה אחודה (STLA-Large) ועל מתלים נפרדים בתצורת סוג של עצמות עצה כפולות מלפנים ורב חיבורי מאחור. הכוח אל הגלגלים הקדמיים עובר דרך דיפרנציאל פתוח ורק מאחור נמצא אפשרות לנעילה חשמלית ויחד העברה נמוך יותר של 15:1. אין כאן את המכניקה של הרנגלר אך יש מנועים חשמליים חזקים מאוד, עם שליטה מהירה ומדויקת על כל מנוע וכן מערכת בקרת משיכה אלקטרונית מתקדמת.
עם אורך של 4,911 מ"מ, רוחב של 1,900 מ"מ, גובה של 1,875 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,868 מ"מ, מדובר ברכב גדול ממדים שהוא ארוך יותר מהרנגלר 4 דלתות אך עם בסיס גלגלים קצר יותר. מרווח הגחון עומד על 23.2 ס"מ שזה מכובד, אך נמוך משמעותית מזה של הרנגלר שעומד על בין 28.2-32.8 ס"מ, תלוי בגרסה.
העיצוב החיצוני של הריקון הוא שילוב בין העיצוב המלבני הקשוח של הרנגלר לבין העיצוב של דגמי הקרוסאובר של החברה ואמנם אין כאן אפשרות לגג פריק כמו ברנגלר, תוצאה של שימוש בשלדה אחודה, אך כן תוכלו לפרק בקלות את הדלתות וחלק מהחלונות לטובת חוויית שטח מלאה.
חלל תא הנוסעים משלב גם הוא בין כל העולמות, עם אלמנטים תעשייתיים כמו הברגים החשופים בדלתות, לצד כל האבזור האפשרי שאפשר לצפות לו מרכב מודרני כגון פתיחה חשמלית לדלתות, מולטימדיה "14.5 ולוח מחוונים דיגיטלי "12.3.




