ג'נסיס GV80 קונספט
ג'נסיס GV80 קונספט.
ג'נסיס GV80 קונספט
ג'נסיס GV80 קונספט.

ג'נסיס GV80 הוא הצצה לרכב הפנאי היוקרתי של המותג אשר יוצג בשנה הבאה ויתחרה ב-X5 של ב.מ.וו.

 

ג'נסיס, חטיבת היוקרה של יונדאי, חשפה בתערוכת ניו יורק את הקונספט GV80, קדימון לרכב הפנאי הראשון של ג'נסיס אשר מיועד להתחרות בדגמים כגון אודי Q7, ב.מ.וו X5 ועוד.

 

ג'נסיס לא ממש נדיבה בפרטים טכניים לגבי הקונספט אך בנוסף להיותו של הקונספט הצצה ראשונה לרכב הפנאי העתידי של החברה (אחד נוסף יתחרה ב-X3) ג'נסיס מציינת כי הדגם מציג אבולוציה/זיקוק לשפת העיצוב "Athletic Elegance" הנוכחית של המותג וכן את המחויבות של חברת האם להנעה חשמלית באמצעות תא דלק מימני.

 

את חזית הדגם מעטר בגאון גריל מתכת מוחצן התחום ע"י ארבעה פסי תאורה בגרפיקה של תכשיט העושים שימוש בטכנולוגיית לייזר. פנסים אחוריים בעיצוב דומה משלימים את חתימת התאורה שתהיה מזוהה עם המותג. בחלקו העליון של הדשבורד ניצב מסך "22 קמור המוחלק לשני אזורים, אחד עבור הנהג ושני עבור הנוסע והקורות המרכזיות בדגם מאפשרות מעבר של אור חיצוני ליצירת תחושת מרחב בתא הנוסעים.

 

בשלב זה, היצע הדגמים של ג'נסיס עומד על שני דגמים בלבד: ג'נסיס G90 המהווה את ספינת הדגל של המותג ו-G80 הסאלונית המתחרה בדגמים כגון סדרה . עד שנת 2021, היצע הדגמים של ג'נסיס יכלול שישה דגמים: G70 סדאן אשר תוצג בהמשך השנה כמתחרה למרצדס C קלאס, GV80 העתידי וכן עוד קרוסאובר קומפקטי כמתחרה לאודי Q5 ומכונית קופה ספורטיבית כמתחרה לסדרה 4 של ב.מ.וו. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.