ג'נסיס X קונספט
ג'נסיס X קונספט.
ג'נסיס X קונספט
ג'נסיס X קונספט.

ג'נסיס X המרהיבה היא ההצעה של ג'נסיס לאיך צריכה להראות מכונית ספורט קופה חשמלית ויוקרתית - מכונית GT. אתם יכולים לתת לדמיון שלכם להשתולל לגבי דגם עתידי, אל לפי ג'נסיס הדגם מוגדר כקונספט בלבד "הצהרה עיצובית" לדברי החברה.

 

אז רק תרגיל בעיצוב? כנראה שלא, גם מהסיבה הפשוטה שכבר לפני שלוש שנים ג'נסיס הציגה קונספט לרכב ספורט קופה חשמלי, ג'נסיס Essentia, שהוא למעשה ההשראה העיצובית לקונספט המוצג כעת. קונספט רעיוני בתחילת דרכו של יצרן חדש זה דבר מובן, אך עוד אחד כזה שגם שלא מציג איזה חידוש משמעותי למותג? זה לא.

 

ג'נסיס X קונספט
ג'נסיס X קונספט.

מרבית הרכבים החשמליים כיום מתעקשים גם להראות כאלו, כלומר עתידניים, ולא פעם התוצאה מוזרה למראה או סתמית לחלוטין, כמו טסלה מודל 3 עם המראה הלא משכנע מאחור, ניסאן ליף השגרתית לחלוטין או פורשה טייקן שממש מתעקשת להיראות עתידנית ולא כמו 911 קלאסית עם העיצוב האלמותי.

 

ג'נסיס X קונספט לעומת זאת מציגה עיצוב מרהיב שמשלב בהצלחה את הטוב מכל העולמות, מראה קופה קלאסי על גבול הרטרו עם מספיק נגיעות עיצוב, במיוחד עיצוב יחידות התאורה או הקליפרים בירוק זרחני, המעניקות לדגם מראה מודרני וחתימה שמדובר ברכב "ירוק".

 

ג'נסיס X קונספט
ג'נסיס X קונספט.

תא הנוסעים מציג מינימליזם מהסוג הטוב, בלי איזה טאבלט ענק התקוע אי שם באמצע הדשבורד אלא תיחום ברור של אבזור הנהג המאפשר להציג את מסך המגע כמה שיותר קרוב לידיים של הנהג ויש גם לוח מחוונים דיגיטלי שלא מצריך הסטה של המבט מהכביש, כיאה לרכב ספורטיבי (בעצם לכל רכב).

 

ג'נסיס X קונספט
ג'נסיס X קונספט.

עוד לפני שג'נסיס תציג אז רכב ספורט חשמלי, היא תחשוף השנה את ג'נסיס GV60, קרוסאובר חשמלי אותו נפגוש בישראל לקראת סוף השנה/תחילת השנה הבאה. מדובר בדגם שיתחרה מול דגמים כגון אודי e-tron.

תגיות: ג'נסיס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.