דודג' אוונגר מתעדכנת וכמו הג'רני 2011, גם כאן השינוי החיצוני מינורי, אך הפנימי והחשוב עמוק. עכשיו היא כבר יותר מוכנה למלחמה באירופה.

דודג אוונגר 2011 - קרא את הנזיר שמכר את הפרארי ויישמה את השינוי מהפנים כלפי חוץ

דוד'ג אוונג'ר הייתה אמורה להיות הנשק הקטלני של קונצרן קרייזלר באירופה, עם מידות אירופאיות, מנוע יחסית אירופאי והתנהגות כביש שאמורה הייתה להיות לפחות נחמדה לשימוש. זה עוד היה בתקופה שאמריקה ובעיקר קברניטי תעשיית הרכב שלה, חשבו ששום דבר רע לא יכול לקרות להם. האוונג'ר כמו שאר האמריקאיות של אותה תקופה הראו שהמלך הוא עירום, מרשים מבחוץ, אך זול מבפנים ברמה שלא הייתה מביישת קוריאנית של תחילת שנות ה-90, נוחות והתנהגות כביש ברמה מחפירה ומנוע עייף ומיושן.

 

המלך הוא עירום, אך הוא לא טיפש. קרייזלר כל שבוע חושפת דגם לאחר מתיחת פנים, רק שלא כמו במתיחת פנים רגילה, היא דווקא ביצעה ניתוח כירורגי מעמיק בנקודות החלשות ביותר של הדגמים שלה לשנת 2011 ובכללם האוונג'ר 2011 שנחשף זה עתה. חיצונית, לא ממש תרגישו בהבדל למעט הגריל הבולט יותר עם תוספת כרום ותאורת LED מאחור.

 

מבפנים שוב לא מדובר במתיחת פנים, אלא פשוט בפנים חדש לחלוטין, המביא את תא הנוסעים של האוונג'ר בחזרה להווה. אמנם תא הנוסעים סטנדרטי בעיצובו, אך איכות החומרים והנדסת האנוש טובים לאין שיעור מהדגם המוחלף. ההגה החדש כולל כעת כפתורי שליטה על מערכת השמע, טלפון סלולרי ובקת השיוט. בקונסולה המרכזית הותקן מסך מגע צבעוני וכפתורי שליטה על המולטימדיה ואפשרות לבחירת הריפוד, בשני גוונים.

 

בצד המכני, דוד'ג שיפרה את מנוע ה-2.4 ליטר, אך לא מספקת נתונים נוספים מעבר לעובדה זו. גם מנוע פנטסטאר (Pentastar) בנפח 3.6 ליטר V6 בהספק של 283 כ"ס ו-36 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטומטית.

 

בתחום המתלים, דודג' אומרת שכל חלק במתלים הוחלף והם תוכננו מחדש לדגם 2011. השינוי המוחלט במערך המתלים כולל צמיגים רחבים יותר, 225 מ"מ לעומת 2015 מ"מ, גאומטריה חדשה למתלים הגוררת מפסק אחורי שגדל ב-2.5 ס"מ והרכב הונמך בכ-12 מ"מ מלפנים ו-6 מ"מ מאחור. סך השינוי הזה אמור לספק לאוונג'ר המחודשת במתנהגות כביש משופרת יחד עם נחות גבוהה יותר מבעבר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.