הונדה חושפת היום (ה') את הסיוויק סדאן החדשה, דור 11 למשפחתית סדאן של הונדה הנחשפת כעת בגרסתה לשוק האמריקאי שהוא גם השוק הגדול ביותר בעולם לדגם. בדור היוצא הסיוויק סדאן הייתה זהה מכנית לסיוויק האצ'בק "האירופאית", בשלב זה אנחנו לא יודעים אם כך יהיה גם בדור הזה אך מה שבטוח הוא שהסיוויק האצ'בק שתשווק באירופה תהיה עם הנעה היברידית בלבד.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כמו בדגמים האחרונים של הונדה, כמו הונדה e החשמלית או HR-V החדש, הונדה סיוויק סדאן החדשה מציגה עיצוב סולידי יותר עם קווי עיצוב שגרתיים יותר וללא המופע המוגזם מרובה הזוויות של הדגם היוצא, את הקו הזה נמצא גם בתא הנוסעים המציג עיצוב נקי, כמעט בנאלי, ונדמה שהונדה התאהבה לאחרונה ברטרו עם התוספת של רשת שנמתחת לכל אורך הדשבורד ובה משולבים פתחי המיזוג בצורה נסתרת, בסגנון של רכבים משנות ה-70. כל זה הוא נגזרת של חזרה למקורות ההצלחה האדירה של הסיוויק בשנות ה-70, אז הפילוסופיה שהנחתה את הונדה הייתה מקסימום לאדם/מינימום למכונה.

 

2022 הונדה סיוויק סדאן תא נוסעים
עיצוב נקי עם אלמנט רטרו לתא הנוסעים.

הסיוויק החדשה מבוססת על הפלטפורמה של הדגם היוצא שזכה למגוון שדרוגים לטובת התנגדות גבוהה יותר לפיתול, שדרוג הבטיחות הפסיבית והפחתה של הרעידות והרעש החודרים לתא הנוסעים. עם בסיס גלגלים של 273.6 ס"מ, אורך של 476.4 ס"מ ורוחב של 180 ס"מ הסיוויק סדאן החדשה זכתה לתוספת של 3.6 ס"מ לבסיס הגלגלים ו-10.2 ס"מ לאורך. יחד עם העיצוב החדש של תא הנוסעים הונדה מבטיחה תא נוסעים מרווח יותר לנוסעים מלפנים ומאחור.

 

2022 הונדה סיוויק סדאן החדשה
מנוע 1.5 טורבו ותיבת הילוכים CVT משודרגים.

בשוק האמריקאי הונדה ציידה את הסיוויק סדאן החדשה בשתי יחידות הנעה: 1.5 ליטר טורבו המוכר מהדגם הנוכחי בהספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ המתקבל בטווח של 1,700-4,500 סל"ד והפעם אין הפחתה של המומנט המרבי (ל-22.4 קג"מ) בדגמים עם תיבת הילוכים רציפה CVT. לפי הונדה המנוע הזה זכה למספר שדרוגים, מגדש טורבו חדש ויעיל יותר ומערכת תזמון שסתומים משתנה חדשה VTEC, וגם תיבת ההילוכים זכה למספר שדרוגים ולכן כעת היא יכולה לשאת במומנט גבוה יותר.

 

מנוע נוסף הוא מנוע 2.0 ליטר אטמוספרי בהספק של 158 כ"ס ו-19.0 קג"מ, גם הוא משודך לתיבת הילוכים רציפה CVT או לתיבת 6 הילוכים ידנית.

 

2022 הונדה סיוויק סדאן תא נוסעים
מזמן לא ראיתם הונדה עם עיצוב מסודר כזה.

תא הנוסעים המודרני מציע את כל מה שאפשר לצפות לו ברכב חדש, כולל מולטימדיה "7 או "9 עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי בחיבור אלחוטי ועדכוני OTA, בקרת אקלים מפוצלת, משטח טעינה אלחוטי, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסכים בגודל של "7 או "10.2 ותצוגה משתנה הכוללת פעולה של מערכות הבטיחות המתקדמות, מערכת שמע של BOSE עם 12 רמקולים ברמת הגימור הבכירה, תאורת אווירה, בלם יד חשמלי עם AUTO HOLD, תאורת LED מלאה ועוד.

 

מפרט הבטיחות בדגם שודרג עם לא פחות מ-10 כריות אוויר ועם הדור החדש של מערכת הבטיחות המתקדמות Honda Sensing המציעה בפעולה מהירה יותר וזיהוי רחב ומוקדם יותר יחד עם פעולה טבעית יותר של בקרת השיוט האדפטיבית ומערכת השמירה על מרכז נתיב הנסיעה המדמות נהיגה של נהג אנושי.

 

2022 הונדה סיוויק סדאן החדשה
סיוויק סדאן החדשה.

מגוון השדרוגים שבוצעו בשלדה של הדגם כוללים מתלים חדשים העושים שימוש בחלקי אלומיניום קשיחים וקלים יותר, יחד עם תותבים חדשים (בושינג) מלפנים ומאחור להפחתת רעידות. יחד עם כיול מחדש למערכת ההיגוי הונדה מבטיחה נהיגה חלקה ושקטה יותר יחד ניהוג חד ומדויק יותר.

2022 הונדה סיוויק סדאן