פולקסווגן ארטאון שוטינג ברייק
פולקסווגן ארטאון שוטינג ברייק.
 פולקסווגן ארטאון שוטינג ברייק
פולקסווגן ארטאון שוטינג ברייק.

רגע לפני החשיפה הרשמית של הדגמים, השוק הסיני שוק מספק לנו הצצה מוקדמת אל שני דגמים חדשים והפעם מדובר בקרוסאובר החשמלי פולקסווגן ID.4 ובמתיחת הפנים לפולקסווגן ארטאון, כולל הצצה ראשונה אל גרסת המרכב החדשה של הדגם - ארטאון שוטינג ברייק.

 

פולקסווגן ID.4 הוא הקרוסאובר החשמלי הראשון של פולקסווגן והוא מבוסס על מכונית ההאצ'בק החשמלית פולקסווגן ID.3 אשר נחשפה בספטמבר אשתקד. כמו ה-ID3 הוא מבוסס על פלטפורמת MEB, שהיא הפלטפורמה הייעודית לרכבים חשמליים של קבוצת פולקסווגן, ומצויד באותה יחידת הנעה חשמלית של ה-ID3 עם מנוע אחורי וסוללה בשלושה גדלים שונים המותקנת בתחתית המרכב.

 

פולקסווגן ID4
פולקסווגן ID4 Crozz- הקרוסאובר החשמלי הראשון של פולקסווגן.

רוכשי הדגם יוכלו לבחור החל משילוב של סוללה בקיבולת של 45kWh עם מנוע חשמלי בהספק של 150 כ"ס ו-30 קג"מ ועד לסוללה בקיבולת של 77kWh המאפשרת טווח נסיעה של 500 ק"מ ובשילוב עם מנוע בהספק של 204 כ"ס.

 

פולקסווגן ID.4
פולקסווגן ID.4 X.

לפי המידע שדלף מסין לפולקסווגן ID4 בסיס גלגלים זהה לפולקסווגן ID3, העומד על 2.76 מטר, אך הוא ארוך יותר משמעותית עם 4.6 מטר לעומת 4.26 מטר. בתמונות ניתן לראות שתי גרסאות עיצוב שונות של הדגם, ID.4 X בסגנון מעודן ואורבני יותר ו- ID.4 Crozz בסגנון רכב שטח יותר.

 

2021 פולקסווגן ארטאון
פולקסווגן ארטאון המחודשת.

בהמשך החודש הנוכחי, פולקסווגן תחשוף את דגמי 2021 של פולקסווגן ארטאון, מכונית הקופה 4 דלתות הבכירה והמסוגננת של המותג. במקביל למתיחת הפנים,פולקסווגן תחשוף גרסת מרכב סטיישן חדשה וראשונה לדגם שכיאה לרכב מסוגנן נקראת שוטינג ברייק ולא סתם סטיישן (למרות הבדלים זניחים בין תצורות המרכבים). גרסת המרכב החדשה תאפשר לפולקסווגן להחזיר למותג לקוחות שעבורם הפאסט סטיישן שמרנית מידי למראה.

 

פולקסווגן ארטאון שוטינג ברייק
פולקסווגן ארטאון שוטינג ברייק.

מתיחת הפנים לארטאון, הנאה מאוד גם כיום, כוללים עיצוב חדש וספורטיבי יותר לפגוש הקדמי, עדכון קל לרגיל ולפנסים מלפנים ומאחור. לצד העדכון הויזואלי, כל החידושים הטכנולוגיים שהוצגו עם הפאסאט המחודשת יוצעו גם בדגם זה, כולל מערכת Travel Assist לנהיגה סמי-אוטונומית עד 210 קמ״ש, לוח מחוונים דיגיטלי עדכני, מערכת מולטימדיה MIB3 חדשה עם קישוריות קבועה לרשת האינטרנט ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.