ב.מ.וו סדרה 2 קופה החדשה
ב.מ.וו סדרה 2 קופה הבאה?
ב.מ.וו סדרה 2 קופה החדשה
ב.מ.וו סדרה 2 קופה הבאה?

בזמן שאנחנו ממתינים לחשיפה של ב.מ.וו סדרה 4 קופה החדשה עם הגריל האנכי מעורר המחלוקת, תמונות ריגול חושפת לראשונה את מה שנראה כמו סדרה 2 קופה החדשה (G42) וספציפית את דגם M235i הבא. אם מה שאנחנו רואים בתמונות זו אכן סדרה 2 החדשה, זו חשיפה מוקדמת מאוד שכן ב.מ.וו מתכננת להשיק את הדגם רק בשנה הבאה.

 

אם התמונות אכן אותנטיות ולא מדובר באיזה עיבוד מחשב מתחכם, אז סדרה 2 ממשיכה לבדל עצמה מסדרה 1 בעיצוב שונה לפנסים הראשיים וכמו בדגם הנוכחי, גם להם יש "שפיץ" הפונה לכיוון הגריל. ניתן להבחין שכמו ב-Z4 החדשה, גם כאן אין כבר את תאורת היום המסורתית סביב יחידות התאורה בפנסים הראשיים (angel eyes) אלא אינטרפטציה מודרנית ושונה. מאחור אנחנו פוגשים פנסים חדשים בעיצוב העדכני החצי שקוף של ב.מ.וו כמו בסדרה 3 ו-1.

 

ב.מ.וו סדרה 2 קופה הבאה
סדרה 2 קופה הבאה.

אבל החדשות העיקריות עבור הדגם זה לא העיצוב העדכני או תא הנוסעים שיהיה העתק 1:1 של המוכר לנו מסדרה 1 החדשה אלא העובדה שהדגם ימשיך להתבסס על פלטפורמת הנעה אחורית, בניגוד לסדרה 2 גראן קופה או סדרה 1 החדשה המבוססות על פלטפורמת הנעה קדמית. הפלטפורמה של הדגם תהיה גרסה מקוצרת של הפלטפורמה של סדרה 4 החדשה והמשך השימוש בהנעה אחורית אומר כי הדגמים M235i ו-M2 קופה ימשיכו לעשות שימוש במנועי שישה צילינדרים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.