הונדה Sports EV קונספט
הונדה Sports EV קונספט.
הונדה Sports EV קונספט
הונדה Sports EV קונספט.

הונדה הציגה בטוקיו שתי מכוניות קונספט חשמליות עם עיצוב מעניין, CR-V היברידי ועוד.

 

כמו תערוכת פרנקפורט האחרונה, גם תערוכת טוקיו 2017 הייתה בסימן הנעה חשמלית ותחבורה חכמה וכך גם נראתה הבמה של הונדה בתערוכה.

 

הונדה אורבןEV קונספט: את הקונספט הזה למכונית האצ'בק עירונית חשמלית הונדה חשפה כבר בתערוכת פרנקפורט ואם אהבתם את הרעיון והעיצוב, וודאי תשמחו לדעת שגרסת ייצור של הדגם תוצג עבור השוק האירופאי כבר בשנת 2019. הונדה לא חשפה פרטים טכניים על הדגם גם הפעם, למעט מידות הדגם המצביעות על מכונית עירונית קטנה למדי, עם אורך של 3.5 מטר ובסיס גלגלים של 2.2 מטר.

 

הונדה אורבן EV קונספט
הונדה אורבן EV קונספט - דגם ייצור ב-2019.

הונדה ספורט EV קונספט: דגם הקונספט הזה הוא המשך ישיר לקונספט אורבן EV, הפעם בתצורה של רכב קופה ספורטיבי, עם הנעה חשמלית כמובן. הדגם אמור להתבסס על אותה פלטפורמה חדשה לרכבים חשמליים אשר תשרת את האורבן EV ואותה הונדה מפתחת בימים אלו.

 

הדבר היותר מעניין אולי בשני דגמי הקונספט האלו, מעבר להיותם רכבים חשמליים, הוא האם שפת העיצוב של שני דגמי הקונספט האלו מרמזת על שינוי כיוון, מוחלט, בשפת העיצוב העתידית של הונדה.

 

הונדה ספורט EV קונספט
הונדה ספורט EV קונספט.

הונדה CR-V היברידי: את ה-CR-V ההיברידי, הונדה כבר הציגה בתערוכת פרנקפורט האחרונה וגם בטוקיו, היא עדיין לא חושפת נתונים טכניים על יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם אותה היא תחל לשווק בשנה הבאה.

הונדה קלאריטי PHEV: לאחר שחשפה את הדגם בחודש ספטמבר האחרון, הונדה הציגה בטוקיו את גרסת הפלאגין ההיברידית (PHEV) למכונית המימן שלה, ה- קלאריטי – המוצעת גם בגרסה חשמלית על בסיס סוללות בלבד.

 

הונדה קלאריטי PHEV
הונדה קלאריטי PHEV.

מערכת ההנעה ההיברידית של הדגם עושה שימוש במנוע 1.5 ליטר וביחד עם מנוע חשמלי ההספק הכוללת של המערכת עומד על 181 כ"ס ועם מומנט מרבי של 32 קג"מ. מנוע הבנזין בדגם משמש בעיקר כגנרטור לטעינת הסוללה ומשתתף בהנעה ישירה של הרכב רק במצבי קיצון. הונדה התקינה בדגם סוללה גדולה יחסית בקיבלות של 17kWh, מה שמעניק לדגם טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-100 ק"מ לפי תקן NDEC האירופאי האופטימי (75 ק"מ בלבד לפי התקן האמריקאי המחמיר והראלי יותר).

 

בנוסף לדגמים אלו, הונדה הציגה קונספטים לתחבורה מתקדמת ותחבורה אישית, מערכת ייצוב מתקדמת לאופנועים (Assist-e) ועוד.

 

 

תגיות: הונדה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.