הונדה החלה בשיווק דגמי הג'אז המחודשים לאחר מתיחת הפנים כאשר הזרקורים מופנים לגרסה ההיברידית. המחירים החל מ-99,000 ש"ח.

הונדה גאז היברידית  - צריכת דלק ללא תחרות

חברת מאיר, יבואנית הונדה לישראל, החלה בשיווק ה- ג'אז המחודשת שעברה מתיחת פנים . הגרסה המעניינת ביותר היא כמובן הגרסה ההיברידית (מקבילית) שמציעה צריכת דלק נמוכה, יחד עם השימושיות המפורסמת של ה-ג'אז. הונדה בעלת מספר הדגמים בעלי הנעה היברידית הגדול בישראל וכולל את האינסייט, CRZ וה-סיוויק.

 

הונדה תשווק את ה-ג'אז המחודשת בשלוש תצורת הנעה. גרסת הבסיס במחיר של 99,000 ש"ח, מצוידת במנוע 1.2 ליטר 90 כ"ס ו-11.7 קג"מ המשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד ומציע צריכת דלק משולבת של 19.6 ק"מ לליטר. גרסת הבנזין השנייה והיקרה במחיר של 120,900 ש"ח, מצוידת במנוע 1.4 ליטר בהספק של 100 כ"ס ו-13 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים רציפה CVT בעלת 7 יחסי העברה ומנועי החלפת הילוכים על ההגה. צריכת הדלק המשולבת של גרסה זו עומדת על 18.9 ק"מ לליטר. לשתי גרסאות הבנזין ביצועים דומים של 12.6 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 177 קמ"ש.

 

 

הונדה ג'אז ה-היברידית במחיר של 116,900 ש”ח, משלבת את מערכת ההנעה של האינסייט עם מנוע בנזין בנפח 1.3 ליטר בהספק של 88 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק של 14 כ"ס. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 22.7 ק"מ לליטר ופליטת CO2 של 104 גרם/ק”מ (21 ק"מ ליטר עירונית ו-22.7 ק"מ לליטר בינעירונית), מה שהופך את ה-ג'אז ההיברידית לסופר מיני החסכונית ביותר בקטגוריה. הגרסה ההיברידית מציעה רמת ביצועים טובה במקצת מגרסאות הבנזין עם 12.2 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 175 קמ"ש.

 

מבחינה חזותית, בשונה מדגמי הג'אז האחרים, לג'אז ההיברידית פנסים ראשיים בעלי רקע כחול בהיר, פנסים אחוריים שקופים, שבכה קדמית ייחודית , פגושים בעלי עיצוב חדש וקישוט כרום על הדלת האחורית המתרוממת. הג'אז ההיברידית החדשה תהיה זמינה במגוון הצבעים הקיים בתוספת צבע ייחודי, Lime Green מטאלי. גם תא הנוסעים שלה  זוכה למראה חדש, עם לוח מכשירים בגוון כהה אחיד, העומד בניגודיות גבוהה לתאורה הכחולה של המחוונים ומערכת השמע.

 

להונדה ג'אז מידות שצמחו במקצת עם אורך של 3,900 מ"מ, רוחב של 1,695 מ"מ וגובה של 1,525 מ"מ. הגובה הכללי של הג'אז החדשה נותר ללא שינוי, אולם לאורך נוספו 55 מ"מ והרוחב גדל במקצת – תוספת של 20 מ"מ. גידול של 50 מ"מ ברוחק הסרנים ל-2,500 מ"מ ושל 35 מ"מ ו-30 מ"מ בהתאמה במפשק הגלגלים הקדמי והאחורי משפרים את יציבות הנהיגה. גם המתלים כיולו מחדש בכדי להציע רמת נוחות גבוהה יותר יחד עם שיפור בהתנהגות הכביש.

 

נפח תא המטען נותר מהטובים בקטגוריה עם כ-337 ליטר לגרסאות הבנזין ו-303 ליטר לגרסה ההיברידית. קיפול המושבים, יגדיל את נפח תא המטען ל-1320 ליטר. בכל דגמי הג'אז החדשה, תמצאו את מושבי ה- Magic Seats החדשים המציעים נוחות רבה וניתן לקפל אותם קיפול מלא עד לרצפה בפעולה אחת. אין צורך יותר להזיז את המושבים הקדמיים לפנים כדי לקפל את המושבים האחוריים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.