2018 הונדה ג'אז החדשה - מתיחת פנים
הונדה ג'אז המחודשת.
2018 הונדה ג'אז החדשה - מתיחת פנים
הונדה ג'אז המחודשת.

הג'אז המחודשת כוללת עיצוב מעודכן ורמת גימור חדשה במראה ספורטיבי המצוידת במנוע 1.5 ליטר חדש בהספק של 130 כ"ס.

 

לאחר שהציגה בחודש מאי האחרון את הג'אז 2018 המחודשת ביפן, הונדה חושפת כעת את הגרסה האירופאית המחודשת של הדגם לקראת הצגתו בחודש הבא בתערוכת פרנקפורט 2017.

 

חזית הדגם חודשה בהשראת שפת העיצוב הנוכחית של הונדה מה שהעניק לדגם מראה "ספורטיבי" יותר. גם מאחור נוכל למצוא עיצוב חדש לפגוש עם גימור בשחור מבריק כמו בפגוש הקדמי וצבע כחול חדש נוסף למבחר הצבעים.

 

עם מתיחת הפנים לדגם, הונדה מרחיבה את היצע המנועים האירופאי של הדגם ואל מנוע ה-1.3 ליטר 102 כ"ס המוכר היא מוסיפה את מנוע ה-1.5 ליטר i-VTEC החדש של החברה המוכר לנו מה-H-RV (מנוע אשר שווק עם הדגם ביפן). למנוע הספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 15.8 קג"מ ב-4,600 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים ידנית או CVT רציפה וצריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 18.5 ק"מ לליטר.

מנוע ה-1.5 ליטר מוצע עם רמת הגימור החדשה והספורטיבית לדגם "דיינמיק". זו כולל עיצוב עיצוב שונה במעט לפגושים וכן תוספת של פס קישוט אדום בתחתית הפגוש הקדמי והאחורי. רמת גימור זו כוללת בנוסף תאורה ראשית LED, חצאיות צד, ספוילר אחורי מעל דלת תא המטען וחישוקי "16 בעיצוב ייחודי. בתא הנוסעים, רמת גימור זו כוללת תפירה בחוט אדום במושבים, ידית ההילוכים וגלגל ההגה. 

 

כמו בדגם הנוכחי, כל רמות הגימור מצוידות במערכת בלימה אוטונומית לעיר וברמות הגימור הגבוהות יותר נוכל למצוא מערכת התראה על סכנת התנגשות, התראה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.